trrunde Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 HAr en ml 150 server der jeg skal installere 2003 sbs R2. Jeg har ikke cden som følgte med serveren. Og prøver å finne driveren jeg trenger for at win install skal finne diskene. http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...vOID=1005#12212 Har vært på denne siden og fant 3 forskjellige drivere til storage controller. HAr prøvd alle 3 uten hell. Aner noen hvor jeg kan finne en som funker? Lenke til kommentar
skille Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Prøv å last ned SmartStart herifra og brenn på cd. Denne kan du boote på, for deretter å installere OS. http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...5&swLang=13 -Trond Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvordan funker denne cden? Hva gjør den? Skal teste så snart download er ferdig. Men ser ut til å være en treg server dem har. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er 100-serien støttet med Smartstart? De står ikke nevnt i supportmatrixen i nyere Smartstart-versjoner. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Er 100-serien støttet med Smartstart? De står ikke nevnt i supportmatrixen i nyere Smartstart-versjoner. Du har rett i det. Får opp melding om at denne serveren ikke er støttet Lenke til kommentar
skille Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ahh beklager, hadde ikke sjekket ut det, bare antok det.. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Du må finne ut hvilken versjon du har av ml 150. Det er 5 versjoner av denne, så du har nok proliant ml 150 g3 eller g5. Jeg satt opp en g5 for 2 uker siden, og det var ikke store problemene. Lastet ned driveren for raid driveren - og det gikk som en drøm. (sjekk at du har driveren for raid kortet og ikke bare scsi kortet). Endret 16. desember 2008 av Uffda Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har G3. Fant forresten igjen floppyen så problemet har løst seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå