Spaz Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Gratulerer med dagen. Keep up the good work Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 gratulerer ja hep hepp Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 3 ganger 3 hurra for yummy! Må din fremtid bringe deg lykke og mange gode år (eller.no slikt) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Gratulerer med dagen, yummy Håper du blir her en stund, så blir det noen flere linker i mail til deg med stygge threader vet du har blitt en stund siden sisst nå men... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Grattis ja. :] Hva har du fått/får? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Gratulerer med dagen .......and keep up the GOOD work! Tresprit hilser Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har ikke fått med meg hvor gammel du blir? 25 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Gratulerer så mye! Men jeg føler jeg er litt sent ute.. :oops: Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Grattis! Nå får vi nesten synge bursdagssang dere! (eller kanskje ikke....) Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere! Lenke til kommentar
Arb|ter Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Gratulerer med dagen :smile: Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Må bare legge til: Grattis Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 YEAH !!! Getting older and viser just like me Just take care off you , don`t let the life bush you too hard, let the lady`s do it ! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Gratla med dagen ja! (puh, rakk å gratulere før dagen var omme, men 15 min margin). Måtte det bli mange år til... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 jeg da? (bursda i dag.. kooooser meg med å lese til eksamen i morra) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 :old: Jeg håper du har mange flere år forran deg. Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Siden bursdagen er vel overstått, er det vel på tide å stenge av tråden, eller hva? TUSEN TAKK! Takk til alle som har lagt inn hilsen på forumet, hilset via pollen som lå på forsiden, de som sendte mail og de som sendte SMS. Det varmet utrolig mye, og vil bli husket i lang, lang tid! A special thanks to Mrs. Delia Chao that remembered my birthday! A very warming mail came all the way from Taiwan - that was really special! Dagen ble feiret sammen med forloveden, venner og slektninger. Gavene var få, men bar preg av stor omtanke - noe jeg personlig foretrekker. I tillegg hadde mamma laget gelékake. YAYY! Tusen takk, mamma! En stor klem og mange tusen kyss til "pusen min" - Love you SO much! Må vel heller ikke glemme katta, som ønsket meg en fin bursdag ved å trå inn nyrene mine, slikke meg i øret for så å krølle seg sammen på fanget og male. Da stenger jeg tråden for i år, og ønsker alle som har hatt bursdag vel overstått, alle som har bursdag i dag en fin bursdag og alle som har bursdag utover året en fin bursdag på forhånd. Takk for oppmerksomheten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg