Agnethe Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hei! Jeg har nå kjøpt meg bil, og vil koble anlegg i den. Har 2 12' subber i en kasse, og en Pioneer forsterker. Det står en gammel cd-spiller i bilen som skal skiftes ut. Jeg trenger hjelp med hvordan jeg skal koble anlegget, siden jeg er helt blank på dette. Kom gjerne med en tegning eller noe om hvilke kabler jeg skl bruke, hvilke som skal hit og dit. Se på bildene. Takk på forhånd.Jeg skal bruke de 2 subbene og de andre orginale høytalerne i bilen. Endret 24. mai 2016 av Hårek Gjenoppretter slettet innlegg Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei. Dersom du skal kjøpe ny spiller så må du sørge for å få en med linjeutgang(er). Disse er de røde og hvite RCA-pluggene du ser på baksiden på spilleren du viser på bildet. Ny spiller vil sansynligvis kunne benytte samme tilkobling som den du har i dag, ser ut som om det er en overgang fra bilens orginale kontakt til spilleren. Forsterkertilkobling: Du trenger en strømkabel fra batteriet trukket dit du skal plassere forsterkeren. Signalkabel og remotejkabel må trekkes fra spilleren. Høyttalerkabler til sub. Trenger modell for å vite detaljer her. Usikker på hvilken forsterker du viste og om det er brokoblingsmulighet samt lavpassfilter. De selger startpakker med alle kabler på feks. Biltema. Blackburn Lenke til kommentar
Agnethe Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) takk! Endret 24. mai 2016 av Agnethe Lenke til kommentar
Heieg89 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tusen takk for svar, har kjøpt meg kabelsett idag, skal se om det blir noe lyd etterhvert fått noe lyd enda? Lenke til kommentar
Agnethe Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jepp! Endret 24. mai 2016 av Agnethe Lenke til kommentar
Heieg89 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Får ikke prøvd før til helga, siden jeg bor på hybel og bilen står på hjemplassen Har ikke kjøpt cd-spiller enda heller, det blir i uka her. Tenkte på Pioneer til rundt 1000-lappen. gå på torshov er en pioneer der til 1300 eller noe, jeg har den og den er bra, masse bass innstillinger og sånt;) Lenke til kommentar
Agnethe Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Så det Endret 24. mai 2016 av Agnethe Lenke til kommentar
alpher Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du vet de selger modellen over inkludert 4gb usbstick til 1390,- her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg