zakka993 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei! Jeg bruker Mozilla Firefox. Når jeg får noen dager siden skulle se på et klipp på NRK nett-tv, men det funket ikke.. det er sort skjerm og det står video is loading... (Dette varer evig) Jeg har reinnstalert Adobe Flash Player, men det hjalp ikke.. Håper noen har svar på spørsmålet mitt! Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tror du bør ha siste versjon av Windows media player. Funker ikke det så kan du installere utvidelsen IE-tab. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419 Vet dette er å gå rundt problemet, men den er nyttig å ha på sider med video som ikke fungerer med FF & Adblock. Video fra NRK fungerer forøvrig fint i FF hos meg. Sliter mere med Dagbladet og VG når det kommer til video. Lenke til kommentar
zakka993 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Hmm.. Jeg har innstalert den siste varsonen av windows media player nå... men funker fortsatt ikke, men tror du må jeg sette den som fast medieavspiller`? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det vet jeg ikke. På verktøymeny, innstillinger, programmer på: Windows media audio/video så står Windows media player plug-in dynamic listet hos meg. (FF 3.03) Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Eventuelt, som jeg gjør. krype til korset å bruke IE til sider der Opera ikke fungerer. Det er nedtur, men men. Man kan ikke altid få det som man vil Lenke til kommentar
zakka993 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 hmm.. rart, eller fordi det funka fint før... men etter at jeg formaterte pcen har det ikke funka :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå