JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Heisann! jeg har nylig skaffet meg Sony KDLW4500, som vistnokk har digital dekorder innebygd. har analog kabeltv akkurat nå. Her hvor jeg bor er det kun canal digital som tilbyr digitale sendinger via kabeltv. Kan jeg bruke den innebyggde dekoderen uten å måtte skaffe en av canal digital sine dekodere ? Hva må jeg så kjøpe ? CAM-modul og kort? Takk for forklaring og help! Endret 5. oktober 2008 av JegHarMangeRareSpørsmålJeg Lenke til kommentar
Albatross Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er litt usikker på den tekniske biten av det, men jeg tror det lar seg gjøre med CAM-modul pluss kort. Visstnok ikke en øvelse for dem med plundringsaversjoner... Uansett tror jeg CD er svært motvillige til å selge deg et kort uten dekoder. Offisielt heter det at man må ha en CD-godkjent dekoder. Uoffisielt vil jeg si at det handler om å tilrive seg markedsmakt på dekoderfronten.. A. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå