_Brukernavn_ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) UPDATE: Fikset det =) Hei. Jeg har et Radeon 9800 PRO (128MB) som alltid har fungert helt utmerket. Men her en dag lot jeg et spill stå på mens jeg forlot PC'en, og den gikk i dvalemodus. Da jeg kom tilbake var bildet her kornete, og jeg kunne nesten ikke se noe på skjermen. Etter en restart var det en masse streker på skjermen og mye støy (visuelt). Jeg tok skjermkortet ut og satte det inn igjen, og da fungerte det fint en stund, men etter litt fikk jeg samme problemet. Jeg har lagt ved en skjermdumb for å vise et eksempel på hvordan det kan se ut. Ofte kommer det når jeg høyreklikker. Men dersom jeg fører musen over menypunktene blir det klart igjen. Noen som har en anelse om hva problemet kan væere? Endret 5. oktober 2008 av pro_odeh Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hvis du skriver hva som fikset det, kan det hjelpe for andre som har lignende feil^^ Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 hvis du skriver hva som fikset det, kan det hjelpe for andre som har lignende feil^^ Lurt! Det var rett og slett en dårlig plassert vaskemaskin som skapte problemene. Den var plassert rett ved siden av rommet mitt, og rister noe voldsomt under sentrifugering. Over litt tid så førte denne ristingen til at skjermkortet datt litt ut av plass. Da jeg tok det ut og inn, så fungerte det igjen, fordi det ble trykket på plass igjen. Men den stod på samtidig, så det tok ikke lang tid før det datt litt ut igjen. Nå skal det sies at kortet mitt ikke står som støpt fra før av, så det er ikke merkelig at det bare var skjermkortet som mistet litt feste, og ikke andre komponenter. Så problemet var ikke mer enn at skjermkortet ikke satt skikkelig på plass. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå