FrostGiant Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Finnes det noe bedre enn Windows Movie Maker? Brukte Adobe Premier for mange år siden, men har ikke redigert noe på mange år. Hvilke program anbefaler dere til videoredigering? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 * Gratis eller er du villig til å betale? * Hva skal du bruke det til? * Avanserte program eller lette? Litt mer opplysninger, så får du bedre svar i tillegg ! Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Bruker du Mac eller PC? Final Cut er min favoritt, Movie Maker må du ikke finne på å bruke..! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det finnes mange som er bedre enn WMM. Jeg vil absolutt anbefale Sony Vegas Pro 8, eller hvis du er "på budsjett", Sony Vegas Movie Studio 8 (eller det er vel 9 nå). Stabile og fine programmer. Lenke til kommentar
FrostGiant Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jeg skal bruke det til å redigere ulike videoer som er i alle ulike formater. Pris er ikke så viktig, så lenge produlktet er bra. Bruker Windows. Endret 5. oktober 2008 av FrostGiant Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du burde teste, som nevnt over, Sony Vegas. Søk på google på "Vegas 8.0 trial" og prøv programmet i 30 dager Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er på ingen måte noen ekspert og ikke har jeg mye erfaring med videoredigering. Men jeg ble rådet på dette forumet å bruke sony vegas 8 pro, og det var et godt råd. Har fomlet en del med innstillinger og andre ting, men er storformøyd med sony vegas. Enten man er erfaren eller nybegynner så dekker nok vegas ditt behov Lenke til kommentar
FrostGiant Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Takker for svar! Får prøve meg på Sony Vegas! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kjør gjennom turtorialet, og du er i rute Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Adobe Elements 7 er nå i salg. Kommer til å kjøpe (tror jeg). Holder ikke med versjon 4 nå...... Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Adobe Elements 7 er nå i salg. Kommer til å kjøpe (tror jeg). Holder ikke med versjon 4 nå...... Pris? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Adobe Elements 7 er nå i salg. Kommer til å kjøpe (tror jeg). Holder ikke med versjon 4 nå...... Pris? Vil anta at prisen ligger rundt 800 kr i nettbutikker. Hos Adobe er prisen 812,- tilsendt og 650,- for nedlastning (slipper moms). https://store2.adobe.com/cfusion/store/html...tionMethod=FULL Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pineaccle funker fjell for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå