Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vær litt vill i dag, det er jo tross alt lørdag, fyr den chilien på pizzaen og kos deg! Da har jeg slått meg helt løs og gjort det! Nå er det bare fem minutter til pizzaen skal ut og Blu-ray utgaven av "3:10 to Yuma" skal inn. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ahh, nice, du for hygge deg i kveld Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har aldri funni helt ut av greia med ketchup på Pizza ass!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har aldri funni helt ut av greia med ketchup på Pizza ass!! Ketchup var fast på pizza til 6.klasse, da oppdaget jeg rømme dressing Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har aldri funni helt ut av greia med ketchup på Pizza ass!! Ketchup var fast på pizza til 6.klasse, da oppdaget jeg rømme dressing Rømmer dressing derimot! Den drar jeg ofte Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Casa di mama ellr hva den heter med Skinke, Pepperoni(Salami) og små lignende kjøttboller er NAMI Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Forbannet være dere for aa friste meg med pizza. Har jo ikke ovn her en gang... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Oi.. Har du ikke en OVN? Det må man kalle KRISE for Vi pizza glade .. Men det finnes alltid noen nr som vips gir deg en pizza på døra for en SUM over 100 kr . Men det er vell litt sent å ringe etter nå da ? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Er en pizza-sjappe (Hrói Höttur heter den, bor paa Island) rett ned gata her, men vil helst lage selv Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Island :O? Ikke akkuratt det beste å ringe etter Peppes da og bestille en pizza til Island Er ikke de fleste Butikkene på Island lagt ned pga.. Konkursen? Jaja.. Men hvordan varmer du Pizzaen din da uten ovn? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) TehJöran: Jeg gjör ikke det. Har ikke spiste pizza paa et halvt aar+. Nesten ingen som merker "konkursen" her, unntatt de som tar utenlandsferie eller har mye laan. Men faar vel ringe inn og bestille en pizza i löpet av neste uke Endret 18. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ikke spist en pizza på 1 halvt ÅR?!?!?! Sjukt ass Må ha i meg hvertfall 1-2 pizzaer iløpet av uka Jaja Du må da glede deg til den pizzaen da Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 jalapenos. ellers funker det meste utanom: dressing, ketchup, ananas, ansjos og rømme. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Pleier å lage en god tomatsaus Tomatpurrè blandet med litt vann Pepper Salt Timian Rosmarin og så kjøres det på med skinke og ananas eller kjøttdeig og løk med masse ost. Pleier av og til å ta på andre ting på pizzaen, men blir vanskelig å skrive her siden jeg bare roter litt rundt på kjøkkenet og ser om jeg finner noe jeg syns kunne passe Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Forskjellige type oster + et lag med parmesan. Blir fantastisk godt. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jalapeños, Chili og Oregano. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Idun Pizzadressing. Ellers er det ikke noe spesielt jeg har på pizzaen. Liker å ha den sterk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå