Jethrotulling Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kinakål og sennepssaus Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Foruten om det vanlige så er bacon et "must," sammen med kjøttdeig osv. Jalapeños er også knall! enig.. =D Bacon på Pizza og Jalapeños er diigg =D Elsker STERKE ting =D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Frossen pizza = Big One Home made style med rømmedressing på.... namm Gatekjøkken pizza med rømmedressing er også vinn. Ting jeg liker å ha på pizza: Ananas, Sjampinjong, Kjøttdeig med et godt krydder ( Helst taco krydder) , Chili, Jalapeños, Taco saus, Mais, Paprika, Løk.... Egentlig får jeg i meg alt, bortsatt fra ansjos, noe som jeg aldri stapper i meg. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Istedet for kjøttdeig/skinke osv er godt det også Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 På en vanlig hjemmelaget pizza er kombinasjonene uendelige, men en som er verdt å prøve ut er skinke, vanlig ost, noen skiver mozarella og sopp. Ellers er tacokrydret kjøttdeig, vanlig ost og tacosaus på pizzaen en klassiker. Skal man gå for noe mer uortodoks anbefaler jeg kylling marinert med fajitaskrydder, stekt paprika, jalapeños, mais og ost. Pølse på pizza har jeg lite til overs for. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tror jeg bruker alt mulig det som stikker seg spesielt ut er vel kinakål, gulrøtter, og sjokolade Lenke til kommentar
Naglehuff Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bernaise er naise å ha på. *KNEgg* Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tror jeg bruker alt mulig det som stikker seg spesielt ut er vel kinakål, gulrøtter, og sjokolade Sjokolade? Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg tror jeg bruker alt mulig det som stikker seg spesielt ut er vel kinakål, gulrøtter, og sjokolade Sjokolade? ja... ble hekta på en brasiliansk pizza med kun ost, sjokolade og jordbær... vet det høres kvalmt ut men, sukk, den er så herlig Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg tror jeg bruker alt mulig det som stikker seg spesielt ut er vel kinakål, gulrøtter, og sjokolade Sjokolade? ja... ble hekta på en brasiliansk pizza med kun ost, sjokolade og jordbær... vet det høres kvalmt ut men, sukk, den er så herlig Serriøst? Det høres sinnsykt kvalmt ut Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Den der brazilianske pizzaen hørtes ikke særlig god ut, men er mye pizza ute å går som har frukt og andre søte ting på seg, kan hende man hadde blitt overrasket. Husker jeg gryntet veldig på nesa når jeg fikk pizza med Béarnaisesaus en gang i tiden, men var faktisk helt fortreffelig! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Syntes hawai var litt overdrevet med ananas i starten jeg, men det varte bare til jeg fikk smakt på den! Genialt med ananas på pizza Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja den er jeg med på, spiser ofte pizza med annanas, smaker nydelig. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Også kalt Hawaii Endret 11. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er hawaii en fellesbetegnelse for pizzaer med ananas? Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Parmesan-ost. Uansett om det er kjøpepizza eller hjemmelaget! Det er et must. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nå varmer ovnen seg opp til helgens dose med Grandiosa pepperoni. Jeg vurderer å ha på litt oppskjært chilli, men er litt skeptisk. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vær litt vill i dag, det er jo tross alt lørdag, fyr den chilien på pizzaen og kos deg! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Når jeg spiser frossenpizza bruker jeg som oftest ikke noe i tillegg, men noen ganger tar jeg på litt oregano. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå