Tehjoran Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hei, Bare lurte på om hva dere pleier å ha på Pizzaen din.. Eks. Rømme dressing.. ketsjup, sennep.. alt mulig? Og si gjerne hva du pleier å ha oppå pizzaen din? EKs. SKinke, pepperoni, biff ? Jeg har; Skinke Biff Rømmedressing med løk smak ;D Endret 5. oktober 2008 av TehJøran Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gjelder det hjemmelaget pizza eller frossen pizza? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Gjelder det hjemmelaget pizza eller frossen pizza? Alt mulig.. xD Lenke til kommentar
chberge Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hjemmelaget: Versjon 1: Bunn, tomatsause, kjøttdeig, revet ost og oregano eller pizzakrydder på toppen. Versjon 2: Bunn, tomatsayse, skinke, revet ost og oregano eller pizzakrydder på toppen. Kjøpepizza: Akkurat som de er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hjemmelaget:Versjon 1: Bunn, tomatsause, kjøttdeig, revet ost og oregano eller pizzakrydder på toppen. Denne kjører jeg også. Kjøpe-pizza er umodifisert. Ingen ketchup eller noe. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Biffkjøtt, champignon, løk(trenger man nevne ost? ) Skinke, paprika, tomat,kylling, Jalapenos, ananas, tortilla chips, taco saus isteden for den vanlege sausen. Alle på ein eller fordelt, det er det samma. rømmedressing er alltid godt. Edit: Kjøpepizza spises som den er evt. en osteskive eller 2 oppå hvis det er litt lite fra før. Ketsjup er fy på pizza. Endret 5. oktober 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 nå fikk jeg f*** meg lyst på pizza Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 har sans for chilli på pizzaen. slike grønne som fåes kjøpt på glass skjærer dem i små biter , for så og drysse over før den går i ovnen Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hvis jeg har lørdagspizza så lager jeg rømmedressing som følger med ellers går det i ketchup hvis jeg har noe på Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Bacon er også godt på pizzaen. Og skivede tomater. Og en kald boks cola til pizzaen. Endret 7. oktober 2008 av mofopop Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bacon er også godt på pizzaen. Og skivede tomater. Og en kald boks cola til pizzaen. enig, cola EIER Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 På hjemme laget bruker jeg: Alt av grønnsaker jeg synes er godt, dvs; Løk, jalapenos, tomat og paprika Kjøttdeig og bacon Ost Og selvfølgelig tomatpurè på bunnen På kjøpepizza Sennep på grandis, ellers på frossenpizzaer har jeg ingenting på. Pizza man bestiller fra resturanter er jeg glad og ha hvitløksdressing på, alt etter hva de ellerse ingrediensene er. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tomatsaus, soltørkede tomater, ost, hvitløk, skinke og masse parmesan og persille. Tidenes pizza, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Litt sært kansje? Men på pizzaen vi får på jobben på fredagane bruker eg majones, og eg er ikkje einaste, veldig monge som bruker det på den pizzaen, er ein heilt vanlig pizza med tomatpurre, kjøtt og ost, men er veldig god med majo på. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen smakt Grandiosa TACO? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Grandis Taco er god den. synd løksmaken ikke er av bedre kvalitet. samt at kjøttet ikke alltid er kjøtt. men fks fettbiter Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bacon er også godt på pizzaen. Og skivede tomater. Og en kald boks cola til pizzaen. har ikke noe imot glass cola Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ekstra ost, basilikum, chili og paprika (frossenpizza)... Lager aldri sjøl... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Grandis Taco er god den. synd løksmaken ikke er av bedre kvalitet. samt at kjøttet ikke alltid er kjøtt. men fks fettbiter Ikke opplevd:P Men prøvd å ta taco sause og Lett rømme på? Nami =D Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Foruten om det vanlige så er bacon et "must," sammen med kjøttdeig osv. Jalapeños er også knall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå