nilskoren Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Du får bestilt det her Om det kommer i gjennom er jeg usikker på. Hva kan du anbefalle fra den siden? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 V12 Turbo, No Explode, Ragnarok og Horsepower. Men er nok ikke alle som får så mye effekt av å bruke disse. Lenke til kommentar
nilskoren Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 V12 Turbo, No Explode, Ragnarok og Horsepower. Men er nok ikke alle som får så mye effekt av å bruke disse. Jeg får prøve ut den Ragnarok. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Du får skrive om produktet når du har testet det ut en stund da Lenke til kommentar
nilskoren Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du får skrive om produktet når du har testet det ut en stund da Etter å ha lest hele natten på Amerikanske forum har jeg valgt å teste ut dette: Fierce Animal Mstack Plasmajet Purple Wrath Carnage Lenke til kommentar
Dinoph Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ble nesten nervøs av all den snakkinga deres jeg:P Høres jo direkte livsfarlig ut, når enkelte her snakker om det. Men prøvde det for første gang i dag, og jeg merka ikke noe som helst! Heldigvis:) Har hørt at du får en enorm framgang med det, om du trener og spiser riktig i tillegg:) Blir spennende å se! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Framgangen er nok ikke så mye å skrike for, er nok mer at man yter bedre med Horsepower. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå