Bebeluv Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Steike, etter en liten dose klør det noe helt for jævlig i hele kroppen. Har hørt at det skal smake dritt og klø, men det finnes da grenser hvor fort man skal merke dette. Noen som veit hva som gjør Horsepower spesielt forhold til andre kreatin typer? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Eneste forskjellen jeg vet er at det er MYE sterkere og det skal ikke vare lovlig å kjøpe det i Norge. Men kan være jeg tar feil- Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Riktig at det ikke selges i Norge. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) HP inneholder vel taurin, samme som V12 og taurin skal visstnok øke nivået av blod i kroppen, noe som igjen gjør at du får en mer effekttiv transport av o2 rundt i kroppen, mulige det er derfor denne kløen og irritasjonen i kroppen.. edit: i tillegg skal det være lammende på nervesignalene også er bare en liten hyptotese... Endret 6. oktober 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er vell Taurin i Redbull også, men kanskje litt mindre dose. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Horsepower inneholder Nitrogen Oxide. Som vistnok skal gi deg bedre ytelse på treninga. Endret 6. oktober 2008 av killerost Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er vell Taurin i Redbull også, men kanskje litt mindre dose. ja regner med det, har ikke helt tallene fremfor meg, men regner med at dosene med taurin er myye høyere i HP enn i Red Bull Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Får se om jeg merker noe på trening i morgen Kre Alkalyn funker fint til Tennis, men styrketrening er nok ikke helt den sterke siden dens. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 nei, tviler ikke har aldri testa HP før faktisk, men vurderte og kjøpe meg en boks sist gang jeg var i sverige, men ble aldri til det, skaffer heller noe V12 eller createch Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvis det klør i hele kroppen, så er det garantert beta alanin oppi blandingen. Merker ikke så mye til det hvis du inntar det sammen med et måltid, eller i det minste en del carbs. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Usunne greier. Vanlig kosthold holder lenge...... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 usunt faktisk.. herregud er ikke no hokkus pokkus med kraetin, vanlig kosthold holder for mosjonister ja Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 HP inneholder ikke bare kreatin da. Her er en ny artikkel som beskriver de eventuelle farene ved koffein, taurin og trening. Usunt er det nok, men som OZ-racing skriver så er vanlig kosthold for mosjonister. Etter det jeg har lest så funker HP veldig bra, og man vil gjerne ha alle lovlig fordeler når man skal bygge muskler, men personlig så hadde jeg valgt å ikke bruke det pga. alle bivirkningene Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Alt er "farlig" i store mengder.. Må få unne seg noe i livet.. Er selvfølgelig i mot alt av dop men vil ikke klassifisere Tauring og koffein sammen med dop. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Alt er "farlig" i store mengder.. Må få unne seg noe i livet.. Er selvfølgelig i mot alt av dop men vil ikke klassifisere Tauring og koffein sammen med dop. Hehe, ble ikke hun der oversminka syklisten kastet ut av OL eller noe for å ha testet positivt på koffein? Enig i at det er helt latterlig å trekke koffein inn som "doping". Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Anita Valen ja, men nå er da koffein tatt av dopinglista for en god stund siden da Lenke til kommentar
nilskoren Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har lest litt på andre forum at det er noe som heter beta alaline som gir litt kløe men skal visst nok gi seg etter 1 ukes forbruk.Hvor kjøpte du Horse Power?Jeg vil bestille det fra utlandet men er redd at tollen bare tar den. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tenkte på å bestille jeg og, men kan vel være litt risky? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Du får bestilt det her Om det kommer i gjennom er jeg usikker på. Lenke til kommentar
nilskoren Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Du får bestilt det her Om det kommer i gjennom er jeg usikker på. Det kommer visst gjennom i følge andre forum diskusjoner så lenge man holder seg til 2 bokser eller noe.Veldig bra pris på det hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå