Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

fjerne konstant strøm til spiller, koble på tenning?

Skrote

Anbefalte innlegg

Hei, sliter med att spilleren min er koblet slik att den får konstant strøm selv om tenninga er av. Har ikke av å på knapp på spillern.

Har måttet legge opp kabler til spiller pga bilen har aldri hatt stereo.

HAr koblet spilleren direkte på batteri med sikring på plussen, og tatt jording fra batteri.

Bak på spilleren så har jeg skjøtet sammen den gule å røde ledninga som gjør att spillern aldri slår seg av selv om tenning er av.

Er det mulig å koble den røde ledninga på noe som får strøm kun når tenning er på?

som f.eks? om mulig :) takker for svar:)

Endret av Skrote
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, sliter med att spilleren min er koblet slik att den får konstant strøm selv om tenninga er av. Har ikke av å på knapp på spillern.

Har måttet legge opp kabler til spiller pga bilen har aldri hatt stereo.

HAr koblet spilleren direkte på batteri med sikring på plussen, og tatt jording fra batteri.

Bak på spilleren så har jeg skjøtet sammen den gule å røde ledninga som gjør att spillern aldri slår seg av selv om tenning er av.

Er det mulig å koble den røde ledninga på noe som får strøm kun når tenning er på?

som f.eks? om mulig :) takker for svar:)

Ja, rett i tenninga, sigarettenner, lys, ryggelys for de som er litt sære... Går jo an å sitte inn en manuell bryter på den røde for å slå av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...