DeXeqtR Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen som har en 48 timers gull? Og ikke trenger den, har en venn som vil spille med meg, men han har ikke gull. Send PM hvis du har =) Takk. Trenger ikke skrive noe drit i tråden. - DeX Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Slenger meg på her! Kan noen sende meg en 48-timers de ikke bruker? Må teste FIFA 09 online, før jeg bestemmer meg for å kjøpe gull Takk på forhånd! -Tommy Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Første mann av dere til å PM meg får det! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) noen som har en 13 mnd de ikke bruker? og kanskje 4000 microsoft points? Endret 6. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 noen som har en 13 mnd de ikke bruker? Gluping.. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvordan får man tak i 48 timers gull? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det følger med flere spill. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Måtte smile litt, du har google it i siggen din, så du spurte istedenfor å følge ditt råd. Heh.. Men uansett, som Kris. Sa: De fleste spill som har MP del følger det med en 48 timers live kode. Synes det begynner å poppe opp sånne begging tråder ofte nå :/ Rart at man har råd til nye spill men ikke live :< Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Som sakt tidligere første mann til å PM meg får en 48 timers kode!! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har noen en Twix? Jeg er sulten men gidder ikke å kjøpe noe. Send PM. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har noen en Twix? Jeg er sulten men gidder ikke å kjøpe noe. Send PM. Sorry har ikke noen Twix, men jeg har en kode som jeg kan gi bort til 48 timers gull!! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 har en 48timers live kode hvis noen vill ha.. kjøpt meg 3mnd abonomang så trenger den ikke.. send PM hvis noen tregner den... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 simentp, det er jo bare å taste den inn, så har du 2 dager til på toppen av dine 3 mnd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå