Martin HaTh Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har da akkurat fått instalert Crysis Warhead, som krasjer etter jeg har gått 2 meter på 1. bane. Jeg ser i loggen, og der møter dette meg: [Warning] Unknown command: net_pb_cl_enable false $3r_Width = $61680 $5[DUMPTODISK]$4 $3r_Height = $61050 $5[DUMPTODISK]$4 $3sys_spec_Full = $64 $5[]$4 RealState=Custom connection requested to: <local>:1234 resolved as: <local>:1234 Hadde 8.8 driver, oppgraderte til 8.9 uten hell. Crysis funker som det skal, men hvis jeg skal sette på høyere grafikk enn #2 (husker ikke navnet), altså gamer og enthusiast (elns) blir det krasj. Prøvde i DX9, det ble litt bedre, fikk vel spilt i 15 sek?, men det endte med krasj... Help anyone? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 ingen? Har kjørt litt mer, og det funket faktisk ganske bra (kom meg gjenom et saving point, men da jeg kom til det andre ble det krasj...). Jeg får vel smøre meg med tålmodighet og vente på farcry2 Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Etter å ha instalert beta drivere, 8.10, funker det enda ett hakk bedre, kom gjenom 2 savings, men crasj på mystisk vis. Jeg kan sette ned grafikken og spille, ok, men halve morroa er jo grafikken... Lenke til kommentar
nipton Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 skal vi se om vi kan fixe dette.. kordan merke har du på 4870? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Gainward Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Er det virkelig ingen som har en løsning på dette problemet? Det er en del som har dette problemet, men det ser ut som om det eneste svaret er å skru ned grafikken... noe som er ganske uaktuelt.. damn damn damn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå