TitoCosta Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg skal snart kjøpe meg ny datamaskin(http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=95948) Noen som har tips til hva jeg bør gjøre med den gamle? Det er en Acer Travelmate 2492WLMI Den har: 1.60 Ghz 1Gb ram 80 gb harddisk. Har og en evnt, skader som: Ganske løs skjerm( Kan lett knekkes) Mangler en tast. Gått litt mer treigt enn vanlig de siste mnd. Slitt tastatur ganske + litt slitt otuchpad Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Dra til nærmeste elkjøp e.l. og kast den i elektronisk gjenvining kontainer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gi den vekk til nokon som kan ha bruk for den. Familie, venar eller kjende. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Lån et bra kamera og film deg selv mens du ødelegger den! Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Lån et bra kamera og film deg selv mens du ødelegger den! Noe jeg kan bruke den til ? Nedlastninga elns ? Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du kan se hvor mye virus du klarer å få på den Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gi den bort til noen som kan ja bruk for den? Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Gi den bort til noen som kan ja bruk for den? Hvem har bruk for den her da? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gi den bort til noen som kan ja bruk for den? Hvem har bruk for den her da? En nabo? Venn? Foreldre? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Spreng den? Det er ikkje artig, det har aldri vore artig. Sjølv den første gang nokon fant på å sprenge ein PC så var det ikkje artig. Bortkasta sprengstoff. Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Linux server ? hva skal jeg med det? Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg bruker min gamle Fujitsu Siemens 1.7ghz dragbar til budsjett, regnskap og annet jeg ikke vil miste i en større kræsj som dessverre alfor ofte skjer i min windowsbaserte HTPC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå