Rusma Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Sjekket også under klistremerket på en 80x80-vifte jeg har liggende. Under var det svart gummipropp. Det er kansje ikke så lett å se, men det var ingen gummipropp som jeg kunne registrere på siden avbildet over. Frykter at thermaltake (eller "everflow" faktisk) ikke har laget denne etter en slik fellesstandard. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 ta en syl eller lig. stikk hull på led'en! (er vel den som ligger i midten på det bilde sist her?...) Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Slik ser det ut under når strøm er koblet til: Som du/dere ser, kommer ikke lyset fra midten, men fra tre punkter satt geometrisk pent i forhold til midten (og hverandre). Betyr dette likevel at jeg skal stikke en syl i midten? Frykter at viften kan bli vindskjev som et resultat av det. Endret 19. november 2008 av illshit Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 skal vel ikke høre så mye på meg om det med å stikke hull på dem... Men godt mulig det funker! Isteden for å bruke makt så kan du varme opp spissen på en syl/passerspiss el. så smelter du sikkert lett hull på dem. Evt. finn noe svart lakk el. som du pensler fint på led'ene. Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Det endte med at jeg maskerte de viktigste stedene på hvert side av viften og spraylakkerte den svart. Tok et lag svart, så et lag hvitt og tilslutt et lag svart. Hadde litt grunning fra GW igjen fra tidligere tider det luktet maling i hele rommet etterpå når jeg installerte os på maksinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå