Rusma Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hvordan får jeg vekk det blå lyset som automatisk skrur seg på sammen med viften? Har prøvd å ta ut den gule ledningen og så skru på, uten hell. Edit: skrivefeil Endret 6. oktober 2008 av illshit Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Sendte mail til produsenten, og de har ikke svart. Kjedelig å ha et blått soveromstak om natten. Må man klippe noe inne i selve motoren/rotorbladet for å få det til å slutte å lyse? Lenke til kommentar
BluWolfGx2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei:) Jeg har også BluOrb 2... Pc`n min har navnet BluWolf, har vel noe med at den lyser blått di fleste steder, den er max modda! Jeg derimot synes det blåe lyset når jeg legger meg er behaglig jeg da, føler lissom at maskinen lever, hehe LOL;) Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Jeg synes lyset blir litt "glorete". Kabinettet har grill på siden (åpent). Vet du hva jeg kunne gjort for å hamle opp med lyset (har lite kunnskaper om elektronikk? Lenke til kommentar
BluWolfGx2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hmmmm Da må du nok finne ut en måte å komme til direkte på lys dioden, strømmen via ledningene driver både vifte og lys.. Så det nytter ikke å sitte med tanga og "Elle, melle" Annet enn det kan desverre ikke jeg hjelpe til med... Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Du bør vel kunne skru selve viften bort fra kjøleribben og finne den ledningen som går til LED'en. Om du poster bilder under prosessen her på forumet så vil du sikkert få tips til hva du skal evt. kutte osv. Jeg syntes personlig at lyset på viften min er ganske kult å ha på om natta, slipper jeg å snuble i ting om jeg skal opp når det er mørkt =P Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Jeg har prøvd å skru viften av selve kjøleribben. Men fant ikke ut hvordan jeg kan skru opp selve vifte-motoren, for den har ikke noe form for "lokk". Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kan du ta et bilde og laste det opp? For å se hvordan det ser ut? Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Foran Bak Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 spraylakker vifta sort. Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 spraylakker vifta sort. Det ville vel ikke fungert? Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ville det ikke? Er det ikke slik at led'n sitter inne i selve vifta og får hele vifta til å lyse opp? Hvis vifta er lakkert så vil ikke lyset trenge gjennom. Var egentlig et halveis tulle forslag, men det vil jo strengt tatt gjøre jobben. Eneste man må passe på er å maskere litt så man ikke får maling inn i selve vifta. Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Ok. Vurderer dette om det å klippe ledn blir for vanskelig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Du kan jo først prøve å demontere vifta og se om du får koblet fra led'n på noe vis. Søkte litt og fant denne guiden Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Du kan jo først prøve å demontere vifta og se om du får koblet fra led'n på noe vis. Søkte litt og fant denne guiden Mange takk. Prøver dette. Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Det fantes ingenting som likner på en gummipropp eller skrue under noen av klistremerkene. De tre kablene (svart, gul og rød) er loddet fast i en chip under. Ellers er det åpne hull ned til tre andre "hauger"/loddepunkter (sikkert tinn) i chipen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Knips noen bilder uten klistremerker, må vel være en måte og åpne denne viften på! Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Jeg knipser når jeg får ladet opp mitt kamerabatteri. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det bør vel strengt tatt være noe måte å åpne viften på. Venter også på bilder. BTW: om jeg ikke husker feil så er den svarte ledningen jord, den røde er strøm og den gule er den som kommer fra sensoren som leser av turtallet. Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Her er bildet av hvordan det ser ut under det oransje klistemerket hvor ledningene går under (sry, litt mye blits): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå