Ondskapen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har da denne Alpine spilleren som spiller på ett 4" front sett og ett sett med 6x9, via en 4 kanals forrsterker. Jeg synts det blir litt snaut med bass fra 6x9 så jeg har da bestemt meg for og kjøpe meg en basskasse og en forrsterker til og drive dette med. En kompis av meg har denne Kicker pakken som jeg har latt meg imponere av... Men så er jeg litt usikker på om jeg vil bruke så my penger. Da har dere jo et lite bilde av prisklasse og hva jeg leter etter. Men kassen kan ikke være høyere en 40cm. Må jeg ha kondensator? Trekker jeg bare en strømkabel til? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kondensator trenger du IKKE... og hvis du synes den pakka spiller bra, så er du ikke vanskelig å imponere... Hvor mye kan du bruke på dette da? og hvilken bil skal det inn i?? Det anbefales ikke å bruke 6x9 baki hvis du skal ha sub, så du burde heller oppgradere frontsettet ditt Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Det er hvertfall den bassen han har, og jeg synts den trøkker ganske så bra. Hadde ikke tenkt og bruke så mye, får man noe for 3000,-? Jeg har allerede anlegg i bilen, så skal ikke oppgradere noe av det som sitter der. Bare bygge på. Veit det ikker er mye men, noen forslag? Edit: Da har jeg lest litt rundt og skjønt at Kicker ikke spiller pent, det bare dundrer... og det er ikke det jeg vill ha Så da tar jeg gjerne imot andre anbefalninger og pris kan "strekkes" til 5000,- Endret 6. oktober 2008 av ondskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå