Qtecman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) ...Men SUV skal de ha... :!: edit pga privacy Endret 7. oktober 2008 av Qtecman Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ikke mobb meg! Kan da ikke noe for det. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Sommerdekk på ubehandlet vinterføre kan være faaarlig, faaarlig sier jeg. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg lo ikke. ...Men postcount fikk du! Lenke til kommentar
hardwareproblem Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg lo ikke. ...Men postcount fikk du! Fikk du å Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg lo ikke. ...Men postcount fikk du! Nei. Dette er off topic-delen av forumet. Her får vi ikke postcount. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg lo ikke. ...Men postcount fikk du! Du også.... (jeg og..) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Så ein person som kjører SUV bør ikkje kunne kjøre utfor? For alt me veit kan det ha vore andre bilar, folk eller dyr som var årsaken. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nei. Dette er off topic-delen av forumet. Her får vi ikke postcount. Du får postcount som kan sees i profilen din, men som du sier ikke i grensesnittet som brukes ved posting. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 SUV eiere får eget kurs i kjøring. Her er et av de spørsmålene som er på prøven: X viser rett svar: Rundkjøringer: Q:Du er i din SUV har en bil til din høyre side som venter på tur. Hvem har vikeplikt i rundkjøringa? Du, den andre eller alle? 1. Han til høyre. Høyreregelen, Do'h. 2. De, så lenge du har større bil en dem (X) 3. Du. Siden han er på din høyre side. Hvor mange SUV'er møter mer en 10cm snø? 5-10%? Pointet med en SUV i et bymiljø? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvor mange SUV'er møter mer en 10cm snø? 5-10%? Pointet med en SUV i et bymiljø? Da må jeg ta et litt serkastisk spørsmål, hva er pointet med å kjøre feks, uten bilbelte? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ingenting. Og hvorfor tar du det opp da? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ingenting. Og hvorfor tar du det opp da? Nah, hvorfor? Fikk nå igrunn bare så lyst. Hvorfor tok du akkurat opp dette da? "Hvor mange SUV'er møter mer en 10cm snø? 5-10%? Pointet med en SUV i et bymiljø?". Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Herregud. Go out of my Diskusjon.no. Gidder ikke og diskutere med deg. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Særdeles dårlig poeng. "Å se en 4x4 har kjørt utfor! Så latterlig! Du skulle bare kjøpt deg en Golf istedet siden du kjører utfor uansett" Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 HAHAHAHAHahahah...ha..? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 SUV eiere får eget kurs i kjøring. Her er et av de spørsmålene som er på prøven: X viser rett svar: Rundkjøringer: Q:Du er i din SUV har en bil til din høyre side som venter på tur. Hvem har vikeplikt i rundkjøringa? Du, den andre eller alle? 1. Han til høyre. Høyreregelen, Do'h. 2. De, så lenge du har større bil en dem (X) 3. Du. Siden han er på din høyre side. Håper du er klar over at INGEN av de svaralternativene der er korrekte. Hvor mange SUV'er møter mer en 10cm snø? 5-10%? Pointet med en SUV i et bymiljø? Da må jeg ta et litt serkastisk spørsmål, hva er pointet med å kjøre feks, uten bilbelte? Det du egentlig skulle ha spurt om, hva poenget med å BRUKE bilbelte er, hvis du ikke krasjer. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Thats the POINT STUPID ONE! Get of my /Humor/ Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Herregud. Go out of my Diskusjon.no. Gidder ikke og diskutere med deg. Hahaha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg