unwill Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Vel, det har vel aldri vært en hemmelighet at svenskene ikke alltid er helt god. les her Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Vel, det har vel aldri vært en hemmelighet at svenskene ikke alltid er helt god. les her Hun er vel ikke "DUM?".. Men tydeligvis har hun hatt noe inni seg, som laget en ketchup lyd, å sprutet noe inni henne, som hun ikke visste hva var.. Å derved ble hun gravid... Det er fort gjort ;P Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Det sto jo at hun festet heftig, så det med ketschuplyden er jo ikkje så usannsynlig Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 ketsjuplyd.. uh! hørtes bare ekkelt ut.. :-? stakkars ungen.. -mamma? åssen ble jeg til? -aner ikke, jeg visste ikke om det.. det må være litt kjipt. edit: kanke stave jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ikke dumhet men rett og slett komisk dette her Du trenger ikke være dum får at det skal skje. Dette har hendt også i kongeriket her og ikke bare i nabo riget Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 ketsjuplyd.. uh! hørtes bare ekkelt ut.. :-? stakkars ungen.. -mamma? åssen ble jeg til? -aner ikke, jeg visste ikke om det.. det må være litt kjipt. edit: kanke stave jeg.. Hu må da huske _noe_ fra hendelsen ffs Eller...hm...kanskje ikke... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 ketsjuplyd.. uh! hørtes bare ekkelt ut.. :-? stakkars ungen.. -mamma? åssen ble jeg til? -aner ikke, jeg visste ikke om det.. det må være litt kjipt. edit: kanke stave jeg.. Hu må da huske _noe_ fra hendelsen ffs Eller...hm...kanskje ikke... vet ikke helt.. det stod at hu hadde festa ganske hardt noen ganger.. og.. kasnkje hu er tøs for alt vi vet.. puler rundt på flatfylla liksom.. da husker man ikke no vettu.. :o hu vet sikkert ikke hvem faren er heller! haha!! -mamma? hvem er pappaen min? -husker ikke helt jeg vennen.. åh! se! bompibjørnene på tv!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 vet ikke helt.. det stod at hu hadde festa ganske hardt noen ganger.. og.. kasnkje hu er tøs for alt vi vet.. puler rundt på flatfylla liksom.. da husker man ikke no vettu.. :o hu vet sikkert ikke hvem faren er heller! haha!! -mamma? hvem er pappaen min? -husker ikke helt jeg vennen.. åh! se! bompibjørnene på tv!! Les hele historien så vil du se sanningen Sitat fra Dagbladet: Hun er litt bekymrert fordi hun har festet ganske heftig noen ganger under svangerskapet og hun håper ikke barnet har tatt skade av det Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 vet ikke helt.. det stod at hu hadde festa ganske hardt noen ganger.. og.. kasnkje hu er tøs for alt vi vet.. puler rundt på flatfylla liksom.. da husker man ikke no vettu.. :o hu vet sikkert ikke hvem faren er heller! haha!! -mamma? hvem er pappaen min? -husker ikke helt jeg vennen.. åh! se! bompibjørnene på tv!! Les hele historien så vil du se sanningen Sitat fra Dagbladet: Hun er litt bekymrert fordi hun har festet ganske heftig noen ganger under svangerskapet og hun håper ikke barnet har tatt skade av det jeg leste jo hele.. stod det noe om faren da? i så tilfelle hopper jeg lett over det.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Svenskene er bra og lovene er bra. I forhold til dette dritt landet her. Får ikke lov til å kjøpe noe "viss" utstyr her Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hun må være en anelse sløv siden hun ikke la emrke til at magen ikke vokste Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Denne hører da hjemme under humor Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Svensker er dumme, bortsett fra de som ikke er det Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Svensker er dumme, bortsett fra de som ikke er det Morsommen.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Svenskene er bra og lovene er bra. I forhold til dette dritt landet her. Får ikke lov til å kjøpe noe "viss" utstyr her jepp, norge er et drittland... Lar ulovlige boarder jumpers få gå fritt i gatene siden de har lovlig rett til å søke etter asyl etter de har blitt tatt av politiet... ++++++ tusenvis av ting jeg ikke gidder å nevne nå Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hehe.. Noen som hørte om svenskene som var sure på Nordmennene så de kastet granater over grensen, nordmenne tok granatene opp og trakk ut splintet og kastet tilbake Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 [email protected] ikke klar over at hu var gravid engang jo! Festa vilt noen ganger og, MENS hu var gravid! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Denne hører da hjemme under humor Vuderte humor, men visste ikke om jeg kunne "tulle" med det. Tenkte annet, men det er jo ikke så viktig... og moderatorene... ja... så jeg sikret meg og postet den her... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Lol @ historien. Haha jag ar inte sjuk jag ar bara svensk. -Donald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå