Gå til innhold

PS3 BioShock Apparently Looks BioShitty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut, tror ikke PS3 eiere trenger å bekymre seg. Det eneste problemet de har, er å finne penger til å kjøpe det, for dette er et spill som alle bør ha! :thumbup:

Syntes det ser helt likt ut jeg. Desutten er Bioshock et så godt spill at alle burde få spilt det.

+1

Lenke til kommentar

360'n er blitt så billig nå så hvis PS3-eierne ikke liker den litt mere blurry grafikken, så er det jo bare bare å kjøpe seg en 360 :) Og spillet er vel å få billig til 360 i og med at det har vært ute til den en stund på den plattformen. Spøk til side,det er jo en grei forklaring fra 2K Games da, at de måtte gjøre dette kompromisset for å få frame raten til å være bra på P3'n også.

These optimizations improved frame rate and added the slight “blur filter” that some of you have pointed out in comparison screenshots. This solution offered the best performance benefit with minimum visual cost or change from the 360 version.

..

when compared to the 360, you will notice it looks slightly “blurred” but this is not a simple blur “filter” that we overlayed on the graphics. it is just a result of how we developed the game on this new and unique piece of hardware, trying to keep framerate, gameplay, and graphics optimal and true to the game’s vision.

Hva enn dere PS3-eiere gjør - ikke la dette spillet gå fra dere. Jeg synes det var en stor opplevelse å spille igjennom. Så store forskjellene synes jeg ikke det var på på de screenshotsene i hvert fall.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Hva enn dere PS3-eiere gjør - ikke la dette spillet gå fra dere. Jeg synes det var en stor opplevelse å spille igjennom. Så store forskjellene synes jeg ikke det var på på de screenshotsene i hvert fall.
Heilt korrekt. Eit fantastisk bra spel - med ei heilt utruleg historie. Gledar meg til filmen!
Lenke til kommentar

WTFC (who the fuck cares).

Spilte nettopp gjennom demoen, ble helt fascinert over hvor rått dette var. Har hørt masse prat fra Xbox-fanboys-venner, men har venta på dette til PS :) Eneste som irriterte meg var den alarm greia, kan man skyte ned de faens overvåkningsflya? Som om jeg ikke var nok opptatt med å undersøke områdene rundt meg, så skal det være forbanna alarmdritt rundt om kring :x

Lenke til kommentar

OH MY GOD!

Én dårlig tekstur? Jeg nekter å tro det! Ring VG! Ring Se & Hør!

Ecksbawcks 360 er über, for de har en skikkelig tekstur på bigdaddyen som ligger i et hjørne og som jeg personlig ikke så siden jeg ikke er så interessert i å snuse på alt skrot som ligger i rommet.

olololol PS3 suxxx

Lenke til kommentar
WTFC (who the fuck cares).

Spilte nettopp gjennom demoen, ble helt fascinert over hvor rått dette var. Har hørt masse prat fra Xbox-fanboys-venner, men har venta på dette til PS :) Eneste som irriterte meg var den alarm greia, kan man skyte ned de faens overvåkningsflya? Som om jeg ikke var nok opptatt med å undersøke områdene rundt meg, så skal det være forbanna alarmdritt rundt om kring :x

Prøv å unngå kameraene rundt omkring

Dette er ett spill man ikke burde bry seg om med tanke med litt forskjell på 360 og PS3.

Supert spill i mine øyner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...