Medisinmannen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har en moped som skal på visning. Hva ser de spesielt etter? Hva kan jeg slippe unna med? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 De ser om moped er lovlig, dvs fyller opp krav for blinklys, bremser etc, men det er hovedsakelig trim de ser etter Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 "Hva kan jeg slippe unna med? " -------------------------------------------------- Er det ikke bedre at du får en oversikt over ting du må reparere,enn å "slippe unna" ? Er absolutt en fordel for alle at mopeden er i trafikksikker stand!.... Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Det som er gale; - har ikke blinklys - Har ikke tuteknapp - Har ikke trykkbryter for fjernlys(slik vise/advare lys) - større bakdekk enn i vognkort - Har ikke oljetank - Tenningslås fungerer ikke(ska fikses) - Litt mye dødgang på gassen, grunnet jallamekk(wiren var forkort, så forje eier brukte tuten på en penn for å gjøre den litt mindre) - Mangler passasjer benhviler - Rust på rammen - Ødelagt calipter bak(kjøpt ny, er på vei) - Knekt kule på bremsehendel(kjøpt ny, er på vei) - Demperen framme leker(ødelagt simmering) Dette er ting som står igjen, har gjort endel allerede. Alt vil bli fikset på, men det i vinter og jeg vil ha skilt på før vinteren. Frambremsen virker bra, men greier ikke låse hjulet med den. Endret 5. oktober 2008 av Medisinmannen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Blinklys er for så vidt ikke påbudt på lenge du ikke kan se at der har vært noen. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Blinklys er ikke påbudt på motorsykkel. Men hvis du først skal ha blinklys, skal du ha 4 stykker. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Blinklys er ikke påbudt på motorsykkel. Men hvis du først skal ha blinklys, skal du ha 4 stykker. Og bryter Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Det som er gale; - Har ikke tuteknapp - Tenningslås fungerer ikke(ska fikses) - Ødelagt calipter bak(kjøpt ny, er på vei) - Knekt kule på bremsehendel(kjøpt ny, er på vei) Dette er ting som står igjen, har gjort endel allerede. Alt vil bli fikset på, men det i vinter og jeg vil ha skilt på før vinteren. Frambremsen virker bra, men greier ikke låse hjulet med den. Dette må fikses - Litt mye dødgang på gassen, grunnet jallamekk(wiren var forkort, så forje eier brukte tuten på en penn for å gjøre den litt mindre)- større bakdekk enn i vognkort - Har ikke trykkbryter for fjernlys(slik vise/advare lys) Dette bør fikses. Endret 5. oktober 2008 av Jan_Erik Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Alt skal fikses, men vil ha den registrert før jeg begynner på andre uviktige ting som trykkbryter for fjernlys, simmering i dempere og slik jeg kan kjøre med. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kan si hva jeg slapp unna med da jeg var på visning: Simringer i dempere (Jeg forklarte at siden jeg måtte på visning, så dynka jeg demperne med olje ) Parklys funka ikke Litt dårlige lager i bakdekk Slitt framdekk Mangel på blinklys Jeg møtte opp med trimsylinder, hadde bare stappa inn stålull i potta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå