RandiA Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 BK: Billedserie: “The Last Roses of Summer” Tok disse bildene for et par dager siden til Oktoberfesten, men legger de til kritikk her, for de er “gått ut på dato” for Oktober-festen.( Forstår det slik at det er dagsferske bilder som gjelder der. :!: ) Bilde 1. Exif:1/5, 7.1, ISO 100 Exposure Compensation:-2/3 EF-S60mm f/2.8 Macro USM Bilde 2. Exif: 1/25, 5.0, ISO 100 Exposure Compensation:-2/3 EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det første jeg så var underlaget. Hvertfall på det øverste bilde, det trekker mye oppmerksomhet og er veldig støyete syns jeg. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 En tanke eller tre for mye eksponert. Ser det godt langs linjene til blomsten. Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 det første bilde ville jeg prøvd å ikke kuttet så mye, ville prøvd å fått med hele blomsten og dens blader. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 det første bilde ville jeg prøvd å ikke kuttet så mye, ville prøvd å fått med hele blomsten og dens blader. Hele rosen og bladene er da med... RandiA Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) det første bilde ville jeg prøvd å ikke kuttet så mye, ville prøvd å fått med hele blomsten og dens blader. Hele rosen og bladene er da med... RandiA mener at jeg ville prøvd å ikke kuttet bladet f.eks i toppen.. Endret 6. oktober 2008 av lifetimeboy Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 det første bilde ville jeg prøvd å ikke kuttet så mye, ville prøvd å fått med hele blomsten og dens blader. Hele rosen og bladene er da med... RandiA mener at jeg ville prøvd å ikke kuttet bladet f.eks i toppen.. OK, den er grei... RandiA Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Også er det fint med litt sharpen, men det blir litt mye sharpen. Man ser at noen av delene i bildet er oversharpenet. Dette gjelder det første bildet først og fremst. Ellers fin DOF og komp Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Også er det fint med litt sharpen, men det blir litt mye sharpen. Man ser at noen av delene i bildet er oversharpenet. Dette gjelder det første bildet først og fremst. Ellers fin DOF og komp Ser nok du har rett i det der med "over-sharpened" ja, fin balansegang det der... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå