3121 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hva betyr det at telefonen er DLNA certified, og hva kan man bruke dette til? Lenke til kommentar
mfreak Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hva betyr det at telefonen er DLNA certified, og hva kan man bruke dette til? http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Living_Network_Alliance Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei. Har fått ny telefon fra komplett. (bra service) Den virker som den skal. men jeg kommer fortsatt ikke ut på nettet med wlan. Lurer nesten på om det er noe jeg gjør feil, men det er vel ikke mulig? Søker etter trådløst nett og får "gateway feil" når jeg kobler opp mot nettet. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har nettopp kjøpt denne telefonen på QXL for 4K Og solgte min Diamond til 3K i samme slengen! Skal gi tilbakemelding når jeg har fått prøvd den ut litt. Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg vurderer å skaffe meg denne. Men lurer på et par ting, er det noen av dere som har denne som kan svare? - Hvordan er den på strømbruk? - Støtter den blogger.com direkte blogging? - Er skjermen skarp og god? Lenke til kommentar
4maliiin Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Galleriet, hvordan får jeg flyttet filer til andre mapper sånn at ikke alle bildene kommer opp? Det går nemlig ikke an, filene nekter å flytte på seg. Noen som har løsning? Har laget en ny mappe, men får ikke flyttet bilder over i den. Lenke til kommentar
jolass Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 1. Samtalekvaliteten er på øverste nivå Jeg synes denne telefonen har dårlig lyd i samtaler, den er høy nok men skarp (som det fremkommer av Amobil sin test?). Dette er ikke noe som forekommer hos deg, eller andre? Gikk rett fra Nokia E66 og denne har langt bedre lyd. Også, Blåtann settet mitt fungerer ikke på Samsungen, det har den gjort på alt annet av telefoner jeg har hatt. Den synker og kopler til men jeg hører ikke vedkomne og de hører ikke meg. Ellers gir den et meget bra inntrykk! Lenke til kommentar
jolass Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg mener at det er noe galt med min Samsung med tanke på at lyden er så dårlig. Også er "legg på tasten" litt treg... Lenke til kommentar
jolass Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen som vet hvordan RoadSync 3 kan avinnstalleres? Dette går ikke på vanlig måte og jeg vil oppgradere til RoadSync 4 fordi jeg er avhengig av å synke oppgaver med Exchange, og det gjør jo ikke RoadSync 3! Går det an på innstallere Mail For Exchange på Samsungen? Fikke ikke dette til men vet ikke om det er noen omveier der? Lenke til kommentar
jolass Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ingen som kan svare på BT problemet samt lydproblemene? Dette forumet er ikke akkurat rått. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 selv om jeg ser du har litt forskjelig bruksområde enn meg for leketøyet ditt så er det helt klart at du må bytte din inn da ingenting ser ut til å fungere(ergo det må være mye galt med din) Min var helt kanon, jeg hadde aldri et eneste problem med den Lenke til kommentar
jolass Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ok takker. Jeg skal få ny på fredag. Lenke til kommentar
toriskogen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Galleriet, hvordan får jeg flyttet filer til andre mapper sånn at ikke alle bildene kommer opp? Det går nemlig ikke an, filene nekter å flytte på seg. Noen som har løsning?Har laget en ny mappe, men får ikke flyttet bilder over i den. merk dem først med hake, og deretter velg flytt... Lenke til kommentar
toriskogen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg vurderer å skaffe meg denne. Men lurer på et par ting, er det noen av dere som har denne som kan svare? - Hvordan er den på strømbruk? - Støtter den blogger.com direkte blogging? - Er skjermen skarp og god? -jeg har en innov 8 16gb og den har noe tull med strømforbruket, jeg syntes den brukte mye strøm og slo av 3g men da slukte den strøm(tømte fulladet batteri på 18 timer standby)slo på 3g og da holder det i hvertfall 2 til tre dager har ikke fått testet med sikkerhet hvor lenge batt holder på standby men 300 timer er det ikke, (trenger nok en software oppdatering) -blogger.com - aner ikke. -skjermen er perfekt, og lyden også. Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg vurderer å skaffe meg denne. Men lurer på et par ting, er det noen av dere som har denne som kan svare? - Hvordan er den på strømbruk? - Støtter den blogger.com direkte blogging? - Er skjermen skarp og god? -jeg har en innov 8 16gb og den har noe tull med strømforbruket, jeg syntes den brukte mye strøm og slo av 3g men da slukte den strøm(tømte fulladet batteri på 18 timer standby)slo på 3g og da holder det i hvertfall 2 til tre dager har ikke fått testet med sikkerhet hvor lenge batt holder på standby men 300 timer er det ikke, (trenger nok en software oppdatering) -blogger.com - aner ikke. -skjermen er perfekt, og lyden også. Ok, takk for svar. Sjekket litt rundt det, og det så ut til at man måtte inn med et 3'program. Skal visstnok ligge i noen av de nyeste samsung mobilene, men gidder ikke styre med det. Slik er SE kjekk, med direkte løsningen. Så da ble det en SE c905 i stedenfor.. men må innrømme at denne her frister enda...... det at den har taster er meget gulleverdig.. jeg syns touch er oppskrytt... Lenke til kommentar
evertos Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Nytt mye bedre firmware norsk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1125001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå