Smilys123 Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Mobizz er svindyre, er de ikke? Hva betalte du? EDIT, Nettopp bestillt fra komplett.no Gleder meg Har handlet en del der. Fikk en ok pris. Har fått den nå og det ser bra ut så langt Lenke til kommentar
stavros Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Ser ut til at min er på plass i begynnelsen av neste uke Stilig at man kan ta opp fra radio, det har jeg ikke sett før. Kanskje de legger inn music recognition i senere programvare.. Lenke til kommentar
3121 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Fikk testet den på Elektrofil messen idag. Må si at denne gruser N96 på kvalitetsfølelsen. Synes faktisk også virket raskere en N96. Lenke til kommentar
KakeKake Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Noen som vet om denne tlf har innebygd gyro/accelerometer(husker ikke hva det heter.. sån så man kan snu tlf så snus bildet..osv) mener å ha lest et sted at den skal kunne snu browseren når tlf legges på siden?.. Evt er det noen som har bud på noen musthave apps til denne? Endret 16. november 2008 av KakeKake Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Skjermbildet snur seg når du snur telefonen. Dette kan deaktiveres. Lenke til kommentar
KakeKake Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Skjermbildet snur seg når du snur telefonen. Dette kan deaktiveres. Det gjør det ikke på min Hvor i menyen kan det aktiveres? Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Meny - Innstillinger - Innstillinger - Generell - Tilpassing - Display - Autorotering Lenke til kommentar
flekken Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Hei. Ble veldig imponert over denne telefonen. Noen som har testet musikkspilleren i denne? + har den støtte for exchange mail ? Hadde vært veldig fint om noen kunne si litt om dette med gps. om man kan laste ned kart på forhånd slik man gjør med nokia maps. Har hatt Nokia telefon en stund (n82 nå)Er den veldig forskjellig, vanskelig å lære seg ? Blir veeeeldig glad for svar. Lenke til kommentar
3121 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Ikke noe problem med overgang fra Nokia N82 til denne. Menyen og operativsystemet er identisk så å si. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Er en stolt eier av denen mobilen nå og må ærlig si at det er en helt annen kvalitet enn n96. N96 hadde jeg før jeg solgte og bytta til denne. eneste foreløpig jeg ikke liker er at navigeringstasten, hvis jeg ikke bruker det der optisk styre greien, så syns jeg det knaser slik når en trykker opp,ned,høyre venstre. sikkert vanesak etterhvert da men lager hard plast tastelyder, ikke bra.... må vel venne meg til å bruke det optisk styringen... ellers forstod jeg at det ikke går an å oppdatere fw i mobilen slik en kan med nokia update? noen som vet? Lenke til kommentar
stavros Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Da fikk jeg den i hus idag, så langt så bra, at den ikke har høyere oppløsning på skjermen plages jeg ikke av. Synes den er skarp og fin, da også sammenlignet med Diamond! Et par småting jeg har lagt merke til foreløpig som jeg setter pris på - Det vises et lite ikon ved siden av en eller flere ikoner i hovedmenyen dersom noe i denne kategorien kjører, praktisk - Den virtuelle musen som kommer når man er i nettleseren er helt genial. - Route66 må ikke bruke datatrafikk, og den kommer med kart over hele norden. - Slow-motion funksjonen som er på video er jo veldig artig. - Kameraluken ligger nedi en grop som gjør at den er beskyttet. - Av video har den støtte for DivX, Real, WMV, MPEG4, H.264/H.263. Dette kan bli nyttig siden den også har tv-ut, og det skulle ikke bli noe plassmangel heller med 16gb internminne og støtte for MicroSD minnekort i tillegg. Jeg vil komme tilbake med en grundigere lesertest av denne når jeg har fått brukt den mer, for så langt har jeg nok bare skrapt litt på overflaten =] Lenke til kommentar
3121 Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Er det mulig å oppdatere firmware på denne på lik linje med Nokia? Finnes det en PC studio versjon for oss som hater Windows og bruker Mac? Lenke til kommentar
KakeKake Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) <snip> - Route66 må ikke bruke datatrafikk, og den kommer med kart over hele norden. <snip> Hva koster "koden" som frigjør kartet (Route66 Nordic) over norden? hvor fåes den kjøpt osv.. Endret 19. november 2008 av KakeKake Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Hei. Jeg fikk denne tlf fra komplett på lørdag. Den har ikke åpne kart over norden, men resten av verden. Den sluker strøm og jeg kommer ikke ut på wlan.Får bare beskjed om gateway feil. Har prøvd flere åpne og mitt eget trådløse nett.Får heller ikke til å koble opp til route66 sine servere via tlf. Noen som har peiling på hva det kan være?. Samsung klør seg i hodet og forstår ingenting.Har snakket med dem både mandag, tirsdag og venter på å bli ringt opp fra dem nå. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hei.Jeg fikk denne tlf fra komplett på lørdag. Den har ikke åpne kart over norden, men resten av verden. Den sluker strøm og jeg kommer ikke ut på wlan.Får bare beskjed om gateway feil. Har prøvd flere åpne og mitt eget trådløse nett.Får heller ikke til å koble opp til route66 sine servere via tlf. Noen som har peiling på hva det kan være?. Samsung klør seg i hodet og forstår ingenting.Har snakket med dem både mandag, tirsdag og venter på å bli ringt opp fra dem nå. Kartet over norden låses opp ved å gå inn på Route66 -> Valg -> Tillegg -> Kart. Gå til Nordics og velg synkroniser lisensnøkler. Da skal hengelåsen gå opp. Jeg hadde forresten ingen problemer med mitt trådløse nettverk. Det har skjult SSID og WPA kryptering. Endret 19. november 2008 av stavros Lenke til kommentar
stavros Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Er det mulig å oppdatere firmware på denne på lik linje med Nokia? Finnes det en PC studio versjon for oss som hater Windows og bruker Mac? Vet ikke hvordan det er med mac. Ifølge samsung skal det komme en oppdatering som brukerne selv kan installere i slutten av året eller begynnelsen av neste år. Vanligvis oppdateres samsung telefoner på verksted. Jeg har ikke funnet noen update funksjon i pc studio. Endret 19. november 2008 av stavros Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Når jeg går på Route66 -> Valg -> Tillegg -> Kart. Gå til Nordics og velg synkroniser lisensnøkler. Da får jeg "generell serverfeil 391" Samsung ringte meg ikke opp, son jeg var lovet, desverre. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Når jeg går på Route66 -> Valg -> Tillegg -> Kart. Gå til Nordics og velg synkroniser lisensnøkler. Da får jeg "generell serverfeil 391" Samsung ringte meg ikke opp, son jeg var lovet, desverre. Merkelig... prøvd reset? Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Har prøvd "allt" også reset. Har fått godkjent "doa" hos komplett og sendte den tilbake i dag. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Har prøvd "allt" også reset. Har fått godkjent "doa" hos komplett og sendte den tilbake i dag. Okei, høres ut som en gyldig grunn til doa, når ikke samsung heller kunne svare på det er det nok et spesielt tilfelle. Du får gi en tilbakemelding med hvordan det går med den nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå