Andynator Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei Har kjøpt en engelsk utgave av Samsung INNOV8 8gb og lurer på hvordan mann får Norsk språk inn i denne http://www.amobil.no/artikler/naa_kommer_s...nomonster/56597 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Legge inn Norsk rom Å hvor finner mann det Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er vel en mulighet for at det ikke ligger ute ennå, hvis telefonen ikke er kommet til Norge enda? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Er vel en mulighet for at det ikke ligger ute ennå, hvis telefonen ikke er kommet til Norge enda? Da får vi vente litt, skal bli digg å få denne telefonen i handen Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvordan syns du den funker? Og hvordan skaffet du den? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Kjøpt den på finn.no i dag. Den ble handlet på en nettbutikk som jeg kikket på men som jeg akkurat nå ikke husker navnet på(skal finne det ut) telefonen + 8gb minnekort er på vei til meg tidlig i uka som kommer Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Høres nice ut. Aah. var vel den fra expansys. Er litt kjipt hvis det skjer noe med den (Med tanke på så dyr tlf), siden garantien gjelder jo ikke her i Norge. Endret 5. oktober 2008 av sir-alex Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja Expansys var det ja.... http://www.expansys.no/p.aspx?i=171580 Noen form for garanti må det vel være Går vel ann å ta kontakt med Expansys å så gir de deg innstrukser for hva som vil skje videre. Kan umulig kun være oss i norge som er beskyttet av garantier Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hahaha. Samsung har ikke SW-verktøy på nettet (med mindre noen teknikere lar det ligge å flyte?), så det lukter innlevering til Deltaservice her:) Ja Expansys var det ja.... http://www.expansys.no/p.aspx?i=171580 Noen form for garanti må det vel være Går vel ann å ta kontakt med Expansys å så gir de deg innstrukser for hva som vil skje videre. Kan umulig kun være oss i norge som er beskyttet av garantier Garanti får du vel overalt, men det er ikke lovpålagt at den skal gjelde i andre butikker enn den du handlet i. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Fikk nå dette svaret da jeg kontaktet Samsung....... Nå er det ofte ikke mobilselskapene selv som har de beste svarene(av erfaring når jeg har kontaktet dem om det ene og det andre)....så jeg gir jo ikke opp :-) Om de inte är den nordiska formwaren i den från börjangår de inte att lägga in den efter, Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer: 815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00. Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no. Med vennlig hilsen .... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja Expansys var det ja.... http://www.expansys.no/p.aspx?i=171580 Noen form for garanti må det vel være Går vel ann å ta kontakt med Expansys å så gir de deg innstrukser for hva som vil skje videre. Kan umulig kun være oss i norge som er beskyttet av garantier Det er jo selvfølgelig garanti på mobilen, men du må sende den inn til butikken du kjøpte den. (Noe som er problematisk, pga det er utenlandsk nettbutikk) Fordelene med å kjøpe den i Norge er at du kan levere den rett inn på serviceverksted i Norg, eller i butikken du kjøpte den. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er sant.....men jeg trenger en skikklig telefon, å det har de ikke her i landet enda :!: så da ble det denne.......... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Får opplyst av expansys at telefonen innehar de norske bokstavene(æ-ø-å) men ikke norsk meny og norsk t9 Det hjelper jo Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Får opplyst av expansys at telefonen innehar de norske bokstavene(æ-ø-å) men ikke norsk meny og norsk t9Det hjelper jo Det er jo greit! Man klarer jo seg uten å ha norske menyer osv;) Du får fortelle litt hvordan den er i bruk når du har testet den. Om den er stor i hånda, rask i menyer osv. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 SW er sw. Skaffer du nordisk sw så får du norske menyer og norsk t9. Men noen må lekke det Jeg har norsk sw Men det hjelper deg så lite. PS. Det er en knallmobil for de som lurer. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) SW er sw. Skaffer du nordisk sw så får du norske menyer og norsk t9. Men noen må lekke det Jeg har norsk sw Men det hjelper deg så lite. PS. Det er en knallmobil for de som lurer. Har du den med norsk software???? hvor fikk du tak i den og tror du det er tilfelle at det ikke går ann å legge inn norsk software om det ikke er forhåndsinnstalert som samsung sier......nekter å tro det Endret 7. oktober 2008 av Andynator Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Her snakker vi digg telefon....gled dere:-) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hva er digg med den? Og please ikke svar alt Hehe Hvordan er størrelsen? Hvordan ligger den i hånden? Sammenlignet med Nokia n95 8gb. Ser at det er Route66 gps på den. Fungerer den slik at man laster ned kart som er lagret på tlf? Så man slipper å bruke nettverk. Endret 8. oktober 2008 av sir-alex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå