Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeepers creepers 1 og Ghost ship syns jeg var helt forferdelig, har holdt meg våken i mange år, Men det kan kanskje ha noe med at jeg var veldig ung da jeg så disse filmene. Men verdt å se;) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er nok ikke det som går under sinnsforstyrrende filmer det der, nei. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Irreversible, Salo og Men Behind the Sun. Kan ikke si at jeg følte meg supervel når jeg så disse filmene. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har aldri sett noen slike filmer selv, men hørt masse dritt om August Underground tror jeg den het Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 August underground's mordum - Wikipedia. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Inland Empire Lynch, og man trenger vel egentlig ikke å si så mye mer enn det... Week End Jeg bare nevner bilkjøringsekvensen. Funny Games Den tyske versjonen er å anbefale, selv om den amerikanske er helt lik, noe som kanskje ikke er så rart siden de er laget av samme regissør. Pi Samma som laga Requiem For A Dream, bare bedre. La Science des rêves Anbefales ikke å sees hvis man er litt syk eller påvirket av medikamenter. Naked Lunch Rett og slett herlig. Denne må bare sees, rett og slett. Nevner bare monologen om det talende rasshølet. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 August Underground Mordum var helt sinnssyk. Jeg har ikke sett hele men.. Jeg advarer. Det er helt jævlig sykt. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 August Underground Mordum var helt sinnssyk. Jeg har ikke sett hele men.. Jeg advarer. Det er helt jævlig sykt. Er da ikke så ille den. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 August Underground Mordum var litt syk ja. Dårlig film, men var meget gode effekter ihvertfall. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Man kan jo prøve seg på denne vist man tåler mye. Ellers funker David Lynch sine filmer godt, spesielt Ereaserhead. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hva som helst som er laget av David Lynch kommer jo såklart inn her. Inland Empire vil jeg anbefale. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Donnie Darko 99 Donnie Darko har jeg tenkt helt ekstremt mye på, har også tenkt veldig mye på slutten i The Mist (Stephen King). Slutten er rett og slett uforglemmelig. BHVAHAH! Uforglemmelig, ja, det skal du ha! Uforglemmelig d-å-r-l-i-g! Ajaj, trodde jeg skulle knekke sammen og grine av den slutten, mer tåpelig får du det ikke. Men generelt, en gjennomsnittelig skrekk/thriller. Gode spesialeffekter (vil jeg påstå), fine personligheter, godt skuespill (mesteparten av tiden), men en slutt som var så dårlig at den har brent seg inn i hjernebarken! Vel, hva fucker med hodet til en person skal tro.. Fant en tråd for ikke så lenge siden, var noen kannibalfilmer der av noe slag, blandt annet: Cannibal holocaust, som har allerede blitt nemnt. Fant den, akkurat i det jeg skulle til å poste https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=236648 Og i det søket mitt fant jeg også rett etterpå når jeg skulle til å poste for andre gang: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;hl=disturbing Kos deg! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Jeg synes Requiem for a Dream var en veldig sinnsforstyrrende film, ikke å anbefale hvis du vil sitte igjen med en god følelse etter filmen Endret 12. oktober 2008 av Lick Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Cannibal Holocaust Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 EksistenZ har en slutt som er helt merkelig, man forstår ingenting:P Men forøvrig en veldig bra film. Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Man kan jo prøve seg på denne vist man tåler mye. Har sitt mange syke filmer menn denne her tror jeg forblir usett fra min side. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Citizen toxic, the toxic avenger , HELT skrudd film spør du meg. Brain damage er også en skikkelig skrudd film. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Må vel si det var homsepatruljen! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Homsepatruljen var en serie, var det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå