Programvare Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 CUBE SERIEN! psykotisk så det holder Nei, han skrev "mest sinnsforstyrrende film". De er ikke de mest forstyrrende, men ok filmer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 CUBE SERIEN! psykotisk så det holder Har fortsatt ikke fått med meg originalen. Noen som vet om den er like bra som remaken? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Man kan da ikke utelukke det.Mangel på falsifikasjon er ikke et bevis. True dat. Kan man utelukke at julenissen finnes? Neh. Finnes han? Hmm Dette minner om religionsdiskusjonene over there. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Man kan da ikke utelukke det.Mangel på falsifikasjon er ikke et bevis. Kan heller ikke motbevises. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Lost Highway? Tidenes mind-fuck. Støttes! Det er en film man ikke klarer å glemme, og som sannsynligvis må sees flere ganger. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) hvilken er originalen da? synes 1ern og 3ern er de som er bra egentlig. da er det vel remake jeg tenker på? edit: så synes jeg Hostel var ganske forstyrrende, gjorde ihvertfall inntrykk CUBE SERIEN! psykotisk så det holder Nei, han skrev "mest sinnsforstyrrende film". De er ikke de mest forstyrrende, men ok filmer. hmm så dette nå. men hva som er mest forstyrrende kommer vel veldig an på seern. Endret 5. oktober 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hvilken er originalen da? synes 1ern og 3ern er de som er bra egentlig. da er det vel remake jeg tenker på? Jeg tenkte på den fra 1969 som originalen. 1997-versjonen er remaken. Og så er Cube 2 og Cube Zero henholdsvis sequel og prequel til remaken. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Donnie Darko 99 Donnie Darko har jeg tenkt helt ekstremt mye på, har også tenkt veldig mye på slutten i The Mist (Stephen King). Slutten er rett og slett uforglemmelig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 5. oktober 2008 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Absolutt, Tetsuo er en sinnsyk film! Anbefales på det aller sterkeste. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Okei, jeg tror den siste youtube greia der vinner.... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 <3 Kan si meg enig, så den i går. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Kan noen si meg hva som er den tristeste og mest sinnforstyrrende filmen noensinne? Takk Requiem for a Dream (2000) Fear and Loathing in Las Vegas (1998) Freaks (1932) A Clockwork Orange (1971) Donnie Darko (2001) Ichi the Killer (2001) Endret 6. oktober 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Killing Zoee fra 1994 er heller ikke så værst, der er veldig dårlig på alle måter, men den inneholder et par sinnsforstyrrende scener Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) slutten i The Mist (Stephen King). Slutten er rett og slett uforglemmelig. For meg og, jeg var overlykkelig at filmen tok slutt.....kommer aldri til å glemme det. :!: Er uenige i Gummo filmen, den er bare forstyrrende dårlig. Endret 6. oktober 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg anbefaler Salo: 120 Days of Sodom. Jævlig syk film. Handler om at elever blir voldtatt og holdt fange i (se tittel) dager. Det er faen meg kvalmt ass Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) slutten i The Mist (Stephen King). Slutten er rett og slett uforglemmelig. For meg og, jeg var overlykkelig at filmen tok slutt.....kommer aldri til å glemme det. :!: Er uenige i Gummo filmen, den er bare forstyrrende dårlig. Slutten av The Mist.. Ja fy faen. alle tok selvmord, og når han siste skulle gjøre det kom hjelp. Fy faen det var fortapt. Ble på en måte lei meg Haha. Edit: SORRY for dobbel posting. Jeg glemte at jeg skrev det siste. Endret 8. oktober 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Arild: Selv så har jeg sett den, men når du skal snakke om slutten på en film slik så kan det være lurt å bruke spoiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå