John Keats Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vær stille, -Grendel- vant, overdox er langt i fra morsom som vanlig, og Xanitra fikk historien sin. Er vi fornøyde nå? Approved. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Eg skjønnar ikkje hva -Grendel- vant, men det er så. Vant han"eg skjønte ikkje at han tulla" leken? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Eg skjønnar ikkje hva -Grendel- vant Ok, du vant også. Er vi fornøyde da? Ingen misunnelige tanker? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Eg skjønnar ikkje hva -Grendel- vant Ok, du vant også. Er vi fornøyde da? Ingen misunnelige tanker? Eg skjønner ikke hva eg har vunnet heller Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 -Evolution- troller bare litt Lenke til kommentar
decophly Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ganske sikker på at Evolution var tauren.. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 jeg storkoser meg med historien min nå, leser den til min 3 år gamle datter, men hun vil heller høre 3 små bukkene bruse. Huffa meg. Jaja, takk for underholdninga. Dere kan stenge denne nå, hvem det nå er som stenger slike. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 -Evolution- troller bare litt Korrekt. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Male eller Female? Female, det er vel tydelig. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nei, Troll Male er mer classy. Troll male warriors er kule, særlig som tank. Kanskje jeg roller en. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvilken hårfrisye valgte du? og hårfarge? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Blå hanekam, of course. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hehe fet, alltid hatt lyst på en mohawk!! im a night elf mohawk!! Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg har to ganske morsomme wow historier. Historie1: Jeg ventet på båten fra ratchet til booty bay med draenei huntern min, var lvl 14. Hadde skaffet meg løve som pet. Litt før båten kom så sto den en tauren druid (lvl 13) kanskje 10 meter fra meg. Da tenkte jeg, hun er vel ikke så dum at hun agriper. Jeg tok feil, hun angrep og 3 vakter slaktet henne. :!: Historie2: Denne er morsommere. Jeg var i stormwind med druiden min på sylvanas. Jeg var i cat form og plutselig så begynte en gnome å spanke meg, og si sexy. Så gikk jeg ut av cat form også skrek han "eekkk, male!". Han trodde jeg var en female druid i cat form. Ganske rart med tanke på at navnet mitt er mer maskulint enn feminint. EDIT: skrivefeil Endret 8. oktober 2008 av Haventh Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Æsj, reroll female. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) det hadde vært kult å rerollet en warrior sau. Men slike finnes jo ikke på WoW. Men da kunne jeg fortalt natta historien til datteren min om den ene bukkene knuse som skulle eie en noob over ei bru. hahaha. Endret 8. oktober 2008 av Xanitra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå