Kjell Magne Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Klarte å flashe biosen min med feil bios. PC'en starter ikke opp i det hele tatt. får alarmsignal med det samme og svart skjerm. leste i manualen at jeg skulle flytte en jumper for å resette, men dette hjalp ikke. Har også prøvd å boote fra usb pinne uten hell Hovedkortet er av typen Foxconn MARS Ser ut som bios brikken er lodda fast, går det an å hotflashe den? Og hvordan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har også brennt meg på dette. Det skjedde en feil under flashingen og PC-en ville ikke på. Jeg hater å si det, men jeg var nødt til å returnere kortet. Jeg var heldigvis lur nok til å si at "plutselig ville ikke PC-en på, så dette er en garantisak". Alt jeg trengte å betale var fraktkostnader. Lenke til kommentar
Kjell Magne Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har også brennt meg på dette. Det skjedde en feil under flashingen og PC-en ville ikke på. Jeg hater å si det, men jeg var nødt til å returnere kortet. Jeg var heldigvis lur nok til å si at "plutselig ville ikke PC-en på, så dette er en garantisak". Alt jeg trengte å betale var fraktkostnader. Så de flasha kortet for deg, eller fikk du et nytt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Det skjedde noe feil da jeg skulle flashe kortet. Jeg sa det "plutselig" hadde skjedd noe galt, sendte det inn og fikk tilsendt nytt. Endret 5. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå