Morten A Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er det mulig og få canal digital på kringsjå studentby? for meg er det et MUST egentlig nå siden de tok bort viasat 4 der Champions League kampene går, og da blir det ingen fotball for meg Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Sliter med samme problem! Tenkte jeg skulle ned i resepsjonen imorgen for å spørre om valgmuligheter. Kan legge igjen beskjed her når jeg har vært der. Endret 5. oktober 2008 av LyleScott Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ikkenoe trøbbel det der, jeg hadde Canaldigital digitaltuner når jeg selv bodde på fjellbirkeland. Drit i resepsjonen, bare bestill selv på canaldigital.no Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Søsteren min bor der, så kan spørre hun Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tråden flyttes til digital-tvforumet vårt. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 ah det hadde vært kjempeflott, jeg jobber til halv fire og rekker somregel ikke resepsjonen før kl 16.00 og da kan jeg kun ta det på torsdag. har sendt en mail, men får jo aldri svar av dem, sendte den for 3 uker siden. men på canal digital.no sier de at vi kan få da, men tror det er best at en hører med resepsjonen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hvorfor? Det er jo bare å bestille og så får du dekoder på døren. Dette er ikke som bredbåndet, at dere må åpne tunnel inn til der dere er. Dere kan tilogmed bestille åpent bredbånd over den linja til canal digital... Endret 5. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvorfor? Det er jo bare å bestille og så får du dekoder på døren. Dette er ikke som bredbåndet, at dere må åpne tunnel inn til der dere er. Dere kan tilogmed bestille åpent bredbånd over den linja til canal digital... hvis dette er true så skal jeg med GLEDE bestille både tv og internett. For nettet til UiO er noe hark når det kommer til UDP portene som ikke støtter noe som helst nesten. men tror jeg vil høre, er en perfeksjonist Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 men prisen for et modem er jo heeelt utrolig minsteprisen er jo 2000kr for selve modemet... hvordan går det ann? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er ingen felles rabattavtale der. ALtså må du alene bære kostnaden. Modemet koster ikke 2000,-, det er innstallasjonen som koster det tipper jeg. Oppgradering av linja elno.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå