wûst Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Går det ann å endre gamertag? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Koster 800points å endre GT, men det er nå opp til enhver. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Koster 800points å endre GT, men det er nå opp til enhver. Kødder du? Shit. Det visste jeg ikke. Det var litt på kanten syntes jeg. Hva er grunnen til dette? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du kan selvsagt bare registrere en ny gamertag, helt vederlagsfritt, men da mister du achievements og eventuell tid igjen på Gold-abb. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Koster 800points å endre GT, men det er nå opp til enhver. Kødder du? Shit. Det visste jeg ikke. Det var litt på kanten syntes jeg. Hva er grunnen til dette? At de skal tjene penger. Btw tror jeg ikke du har bommet på konsollkjøp, trådstarter. Nettleser på konsoll er elendig uansett, og som du nå har funnet ut koster det ikke all verden for 12 måneder gullabonnement + en eventuell magisk 13. måned. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Koster 800points å endre GT, men det er nå opp til enhver. Kødder du? Shit. Det visste jeg ikke. Det var litt på kanten syntes jeg. Hva er grunnen til dette? For at ikke alle skal endre Gamertag hele tiden vel? Sikkert vanskelig nok å holde styr på alle på vennelista, om de ikke skulle endre hver eneste dag.. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja når du sier på den måten er det litt mer forstålelig Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja når du sier på den måten er det litt mer forstålelig sikker på at du forsto det? du har jo brukt over 2 uker å tenke på det Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tenk på at det finnes mange folk som betaler mye for og overfører WOW Karakterer... Og endre navn... Sykt... Uanz, spiller ikke wow... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja når du sier på den måten er det litt mer forstålelig sikker på at du forsto det? du har jo brukt over 2 uker å tenke på det Jeg tipper at han må tenke litt til. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tenk på at det finnes mange folk som betaler mye for og overfører WOW Karakterer... Og endre navn... Sykt...Uanz, spiller ikke wow... enda en som trenger å tenke seg om hvor han poster hen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå