Renox Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Heisann! Har begynt å føre timesliste, men lurer litt på hvordan jeg skal føre antall timer og minutter, om jeg skal opphøye til nærmeste halvtime eller kvarter osv. Hvordan er den rette måten å føre timene? Hittil har jeg ført opp timer til nærmeste kvarter, men lurer litt på om det blir rett. Skriver med desimaltall, altså har jeg arbeidet 1 og en halv time, skriver jeg 1,5...har jeg arbeidet 2 timer og 45 minutter skriver jeg 2,75 osv. Hvilken måte er rett? (er tråden feilpostet, må den bare flyttes..) Lenke til kommentar
gorber Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Det ser ganske greit ut det, tror jeg gjorde det på samme vis i gamledager. Men, emnet burde vel kanskje stå i "andre jobber". Endret 5. oktober 2008 av gorber Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tror nok det aller beste er å spørre arbeidsgiveren din hvordan du skal gjøre det ihht. avrunding og sånt. Det varierer veldig fra arbeidsplass til arbeidsplass hvordan det gjøres. (hvis du f.eks er bilmekaniker tar du en time selv om du bare har jobba 5min ) Selv pleier jeg å ta å runde av til nærmeste kvarter.. men det er bare sånn jeg gjøre det. Tviler på at noen yrker er "minuttbasert", med unntak av kanskje telefonsupport for alt jeg vet, så litt avrunding vil det alltids bli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå