VenerN Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg lurte på hvor mye jeg ca. kan overklokke CPU`en og Grafikk kortet med: MSI KT3 Ultra2 AMD Athlon XP2100+ 512 TwinMos DDR RAM Gainward GeForce 4 TI 4200 (128 DDR) og Chieftec Dragon Big Tower Svart (340W Max Load) Lenke til kommentar
mothafucka Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvis du har palomino kjerne på prosessoren så kan du klokke til ca 1.82GHz uten å låse opp multiplayeren. Med Thoroughbred kjerne tror jeg du kan klokke til ca 2,2 GHz. det har en venn av meg klart. Når det gjelder kortet tror jeg du skal kunne komme opp i ca 305/650??MHz. Jeg har et litt dårlig eksemplar så jeg når bare 290/580MHz på kortet. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har nesten samme oppsettet som deg, men med 2000+ cpu og msi skjermkort. CPUen kjører jeg dønn stabilt på 1.86Ghz (149x12,5), jeg har ikke orket å unclocke den - regner ikke med å kunne klare å tyne så veldig mye mer ut av den uansett. Skjermkortet kjører jeg på 320/620 med Thermaltake Geforce 4 kjøler og ramsinks fra Tweakmonster, men min mening er at det er minimalt å hente ut av ramsinkene. Jeg for min del merket nesten ingen forskjell. Jeg klarer å presse kortet til litt til, men jeg synes 320/620 funker fint. Men jeg tror at du skal klare å klokke et Gainward kort litt høyere enn det. Lenke til kommentar
mothafucka Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 nope, jeg klarer ikke å klokke kortet lengre enn til 580 på rammen. Er litt usikker på kjærna. Klarer sikkert å få den opp i 300-310MHz, men jeg orker ikke å prøve før jeg har sendt kortet inn for sjekk. Tror rammen er gåen på det. Bugger i alt av spill, enda jeg har stilt til normal hastighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå