Jeyeych Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Bruker: Jeyeych Utfordring: Minst 10 bilder. Deltakernivå: amatør Utstyr: Canon 30D EF 50 mm f1,4 Lenke til kommentar
Jeyeych Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Let's get this boat on the water! Når man bor ved kysten er det maritime en del av hverdagen. Kom over denne båten en kveld og syntes komposisjonen var litt småtøff. 01.10: Let's get this boat on the water Endret 5. oktober 2008 av Jeyeych Lenke til kommentar
Jeyeych Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Et annerledes selvportrett… Jeg hadde et ønske om å fange en dråpe som falt.. Dagen var for så vidt den riktige - utendørs regnet det nemlig i bøtter og spann. MEN selv om jeg er vanntett så er kameraet mitt ikke det ;-) Så jeg nøyde meg med kjøkkenspringen. Når jeg gikk gjennom bildene etterpå kom jeg over dette bildet – bomma tydeligvis litt med fokusen, for man kan se fotografen ganske klart i kranhodet. Morsomt. 05.10: Self-portrait with a twist Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 På tide å komme i gang ja. Båtbildet ble ganske bra det, ser ikke ut som den er fabrikkny akkurat. Når det gjelder dråpebildet så er det jo en liten kuriositet, men det som i mine øyne gjør bildet verd å se på er de horisontale ufokuserte fargeområdene. Lenke til kommentar
Jeyeych Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Det har gått trått med fotograferinga gitt.. Vær og føreforhold har kanskje ikke vært helt på min side, og bildene som har festa seg til minnebrikka er jeg heller ikke helt fornøyd med.. MEN - to bilder i uka it is ;-) 07.10: A light in the night Dette bildet synes jeg absolutt har potensiale.. Utfordringen var, som nevnt, elementene – nærmere bestemt stiv kuling.. Det ble som det ble, og stativet levde i grunn sitt eget liv. Når vinden en eller annen gang stilner - sånn rundt mars/april skal jeg prøve meg på dette motivet en gang til ;-) Lenke til kommentar
Jeyeych Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 På jakt etter et spennende motiv enda jeg opp på en gravplass. Regnet hadde akkurat gitt seg, og dette motivet dukka plutselig opp. Jeg vet - motlys er aldri en smart idè.. Skit au .. jeg enda uansett opp med et, nesten i overkant, religiøst foto - og det ble faktisk litt spennende. Til tross for at jeg sannsynligvis har forgrepet meg alle tenkelige "fotolover" ;-) 11.10: Fire in the sky Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ganske ekstrem blender på 11. oktober, noe som avslører en del støv på sensoren. Ikke noe forbud mot motlys i min bok, men ikke alltid så enkelt å få bra resultat. Bortsett fra litt flare i regnbuens farger, gikk det ikke så galt her. 7. oktober: Her er lyset nesten perfekt i sjøen, men oppå moloen ble det nesten for mye. Lenke til kommentar
Jeyeych Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Endelig var værguden på min side - jeg rakk endatil ut mens det ennå var litt spennende lys. Resultat? En fotoserie jeg i bunn og grunn er meget fornøyd med. Spillereglene er vel å ikke "poste" mer enn et foto fra en og samme serie, vel - jeg har forsøkt å gjøre en seleksjon.. 16.10: Ein steingard Endret 16. oktober 2008 av Jeyeych Lenke til kommentar
Jeyeych Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) 16.10: Høst Endret 16. oktober 2008 av Jeyeych Lenke til kommentar
Jeyeych Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 16.10: En himmel i brann Lenke til kommentar
Jeyeych Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 På tirsdag tok jeg med meg kameraet ut i regnet og vinden. Som tidligere var lang lukkertid og stativ, kombinert med vind, en særdeles interessant utfordring. Dette ble det jeg syntes var det beste resultatet. 14.10: Svarte skyer Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Veldig flott lys i dagens bilde (16.10). Normalt syntes jeg denne typen bilder fort blir kjedelige, men dette syntes jeg var spennende å se på. Det fikk i hvert fall mine tanker til å vandre langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå