SumFortyOne Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei. Det skjer ingenting når jeg setter inn spillet. Hva er galt? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Prøv et annet spill! Kan høres ut som det berømte bluray drevet har tatt kvelden! Jeg krysser fingrene får deg å håper på det beste Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har bare GTA. Kan jeg prøve et PS2 spill? Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Om du har 60gb versjonen, som jeg tviler på, ja. Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Har 80GB versjon, funker ikke PS2 spill på den? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Eh... Hva med å for eksempel prøve? Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Er redd ting skal gå galt. Men tilbake til problemet. Hva må jeg gjøre får å få det til å funke igjen? Er jeg nødt til å levere den inn? Prøvde å spille av DVD og CD, ingen funket. Endret 5. oktober 2008 av GjøranJ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Er redd ting skal gå galt. Men tilbake til problemet. Hva må jeg gjøre får å få det til å funke igjen? Er jeg nødt til å levere den inn? Jeg ville spurt om jeg fikk låne et annet spill å teste med først. Gjerne av butikken jeg kjøpte det i. Det er nok mye mer arbeid for dem å ta inn boksen til reparasjon enn å låne deg et annet eksemplar for å teste med det først.. edit: hvis ikke dvd'er eller cd'er virker heller så ser det kanskje litt mørkere ut.. Mulig BD-drevet har tatt kvelden da ja. Du har vel forsøkt det gamle kasett-trikset med å blåse bort støv ? :-) Vill nok ha hørt med butikken hva de mener da. Mulig de da anbefaler deg å levere inn konsollen Endret 5. oktober 2008 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tror nok du må levere inn konsollen ja Er du heldig får du den tilbake før jul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tror nok du må levere inn konsollen ja Er du heldig får du den tilbake før jul. Lite sidespm. Har man ikke rett på å få låne tilsvarende vare om reparasjon tar lenger enn 2 uker ? Mener å huske at det var noe sånt, men har aldri fått det bekrefta Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Til jul? Jævla dritt! Jeg kjøpte den for bare 2 dager siden. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tror nok du må levere inn konsollen ja Er du heldig får du den tilbake før jul. Lite sidespm. Har man ikke rett på å få låne tilsvarende vare om reparasjon tar lenger enn 2 uker ? Mener å huske at det var noe sånt, men har aldri fått det bekrefta Tror det er slik hvis reparasjonenen er på et produkt forbrukeren må ha, slik som vaskemaskin, mobil, pc, osv. Ikke på en spillmaskin, men det skader sikkert ikke og spørre. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har du forsøkt å ta inn og ut platen et par ganger? Har selv opplevd litt "problemer" med min 60 GB PS3, når jeg feks, setter inn dvd-plater. Det gjelder ikke alle. Men det pleier å bli bra igjen, etter en restart av PS3'n! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du kan jo prøve og slå den helt av, ikke i standby men helt av. Og la den stå slik i en time eller to. Skader i hvertfall ikke å prøve. Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 ja, har prøvd å restarte og ta den inn og ut noen ganger. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 prøv en vanelig dvd! hvis du har kjøpt den får 2 dager siden hadde jeg drat å byttet i butikk i morgen. hvis den ryker etter to dager tror jeg du kan forlange ny vare! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hvor har du kjøpt maskinen??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 prøv en vanelig dvd! hvis du har kjøpt den får 2 dager siden hadde jeg drat å byttet i butikk i morgen. hvis den ryker etter to dager tror jeg du kan forlange ny vare! Jeg slenger meg på den der. Hvis det er snakk om 2 dager hadde jeg trappet opp og forlangt ny maskin Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men altså forstår jeg deg rett, så når du setter inn GTA platen, så kommer ikke symbolet opp på skjermen, om at spillet er i? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du kan jo prøve noe annet, lxsm : gå inn på innstilliner så tar du sånn auto disc, dvs at når du setter inn cd'n så kommer spillet opp med engang.. Vis dette ikke virker så har blueray disken din desverre tatt kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå