Bone Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Heisann! Kom til skade for å slette den "Bilder" -katalogen.. (Jeg skulle flytte plassering, også fikk jeg en feil og trodde det gikk bra -det så slik ut..) .. Jeg kan legge den inn i c:\users\MyName\ -plasseringen igjen.. men da blir det bare en vanlig katalog, og ikke en sånn "spesiell", hvor jeg kan definere plassering, osv.. om dere skjønner.. Noen som kan hjelpe? Takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) da mangler det en fil som heter desktop.ini som skal finnes i denne mappen, men vær sikker om at du kan se den fordi den er skjult. hvis du ikke har den da kan du lage en ved å åpne notepad og deretter skriv dette [.ShellClassInfo] LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21779 InfoTip=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-12688 IconResource=%SystemRoot%\system32\imageres.dll,-113 IconFile=%SystemRoot%\system32\shell32.dll IconIndex=-236 [LocalizedFileNames] Sample Pictures.lnk=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21805 og deretter lagrer du denne filen i bilde mappen og kall den desktop.ini håper det skal virke for deg Endret 6. oktober 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Takker så meget for svar! Men, jeg fikk det ikke til å fungere.. Du mener at .ini -fila skal ligge INNI katalogen, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå