-Sturle- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvor mye koster det å hente skiltene mine på biltilsynet? Leverte dem inn for ca 5 måneder siden. Må dem sjekke mopeden m in først før jeg får skiltene? Har trimmet moped så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Etter det jeg har forstått så må du også ta med deg mopeden for sjekk. Vet ikke om dette er for en viss periode(uten skilter), men ettersom det også er moped, vil jeg tro du må det. Hvis du så har trimmet mopeden din, må du nok ta av all trim, og sette på originalt igjen. For hvis ikke, så får du bare beskjed om å komme tilbake når den er blitt original, og du må vel betale summen for oppmøtet antar jeg? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 tror du kan hente de for 200kr eller noe sånt, men tror de blir makulert etter 6 månder og du må da betale for nye skilter og greier, men tror ikke du må vise mopeden egentlig, men du kan jo ringe og høre med de i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå