Mokko Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) En venn av meg kjøpte tastaturet under i Madrid for noen dager siden. Noen som vet om/når det kommer til Norge? Eller har det kommet til hit, selv om jeg aldri har sett det i noen butikk før? Og er det noen som vet hvor mye det vil koste..? Endret 5. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 sony skal også komme med et sånt. link Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 sony skal også komme med et sånt. link Den synes jeg så finere ut en Logic3 sitt. Har nå søkt litt rundt om det, og det kommer til USA sent i november. Greier vi å få det til Norge i løpet av desember, blir det jo den perfekte julegave! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 du kan jo bestille fra usa da. via vgp men husk at du må betale frakt å kanskje 25% mons Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ser fucka ut å ha en sånn hengenes frampå kontrollen Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Synes ikke det ser veldig komfortabelt ut. Da foretrekker jeg heller å ha et eget tastatur ved siden av eller i fanget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå