Negil^ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hei. En kompis av meg trenger hjelp ang. et "virus" som skriver ting på f.eks MSN og WoW. "Personen" skriver norsk . Her er en samtale jeg hadde med han som har problemet. Sunnset <3 martine sier: skriv den på en lapp! Sunnset <3 martine sier: ka faen? Sunnset <3 martine sier: gi mæ en link a! Sunnset <3 martine sier: æ skriv itj det der :S faen har fått et virus els, det skrive sånn der på alt, wow f.eks Det jeg synes er litt rart er jo at "personen" som skriver , skriver setninger på trødersk, og vi er jo fra Trondheim. Kan det være noe Msn-Hack opplegg? Jeg har gitt han en programmet Malwarebytes Anti-Malware til å fjerne all virus, men kompissen min sier at viruset prøver å avbryte. Dette er ikke en kødd for de som trur det. Her er mer "personen" har skrevet: Sunnset <3 martine sier: mTRUR IKKE MArm.B.FRED Sunnset <3 martine sier: [email protected] Sunnset <3 martine sier: Det e ikke æ som skriv det :S Endret 12. oktober 2008 av Negil^ Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hei Kjør gjennom denne veiledningen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 så poster du loggene i egen post. så kommer det noen eksperter og ser på loggene. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tipper det er en bekjent som tuller med kompisen din. Det finnes div. prog. som gjør dette mulig. Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Tipper det er en bekjent som tuller med kompisen din. Det finnes div. prog. som gjør dette mulig. Jepp, det var det ;p Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på i førsteposten din, og velge full endring. Øverst der emnetittelen din er, skriver du: [LØST] foran emnetittelen din. Eks: [LØST] Har fått virus på maskinen Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i. -Surf trygt- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå