Gå til innhold

Xbox 360 tilbud på gamestop

mtnine FURY

Anbefalte innlegg

Vet ikke om folk vet av dette, men Gamespot har tilbud (ihvertfall her i Trondheim)

Som er følgende. Xbox 360 elite = 2400 kr, + du får med 3 måneder xbox live, samt guitar hero 3, med 2 gitarer ;o. Får en samlet pris av 2800+-

PÅ kvitteringa til brodern stod det at han da fikk xbox elite for 1600 kr, siden han fikk mye så mye stæsj.

tenkte det kunne nevnes hvis noen ikke visste om det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm...merkelig at han får en elite når de reklamerer for at du skal få en vanlig preminum-utgave av konsollen. Tror det er en feil som har skjedd med broren din så han var litt heldig.

Men igjen kan det jo hende den EBGames/Gamestop bytta ut preminum mot en elite så prisen ble dyrere. For det tilbudet dem har med preminum er jo på 2299 med GH3 og to gitarer(en Les Paul og den andre som kommer med i GH2).

Lenke til kommentar

Er vel 500-600 kr forskjell i pris fra elite og premium, så hvis det koster 2300 med premium er jo 2800 greit for elite.

Uansett, så er det jo et meget bra tilbud.

Dumme meg gikk inn om spaceworld i trondheim og spurte for brodern;

Meg: Har dere elite inne?

Ansatt: Elite? Den som kom sammen med Halo 3?

Meg: Nei, den svarte, som har vært i salg en god stund nå.

Ansatt: Ja, halo edition, den har ikke vi solgt siden sommeren.

Meg: Sukk..

Så dro jeg. Uff. Spaceworld altså.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet er tilbudet Xbox 360 Premium, 3 måneder Live og GH 3 + ekstra gitar, men for noen kroner ekstra (husker ikke nøyaktig hvor mye akkurat nå) kan man "oppgradere" til Elite om man vil. Så nei, det har ikke skjedd noen feil her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...