Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen som har peiling på remote alias til IRC klieneter?

Anbefalte innlegg

Heisann , har nå lenge lurt på og kjøpe meg et shell og sette opp eggbot men så sa noen til meg at jeg kan gjøre akkurat samma kommandoer som en bot i remote eller no , at jeg kunne skrive inn koder i irc.. noen som har peiling på dette og kan legge ut noen aliasurl eller tips for dette..? på forhånd takk :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann , har nå lenge lurt på og kjøpe meg et shell og sette opp eggbot men så sa noen til meg at jeg kan gjøre akkurat samma kommandoer som en bot i remote eller no , at jeg kunne skrive inn koder i irc.. noen som har peiling på dette og kan legge ut noen aliasurl eller tips for dette..? på forhånd takk :wink:

Hva i all verden er det du egentlig mener?

Lenke til kommentar

Vet du hva en bot på IRC er?? Som bruker et shell , har lurt på og kjøpe sånt , men gidder ikke fordi noen har sagt jeg kan gjøre samme innstillinger i en boks i mirc.. derfor lurte jeg på om det var noen som kunne noen slike kommandoer eller som kunne hjulpet meg litt på veien eller som hadde url, et eller annet inspill som kan hjelpe meg videre =)

Kim

Lenke til kommentar

argh. djplayer sitter på sin win2k maskin. han har 2 stk win2maskiner , på begge har han mirc. han skal ikke ha linux ellerno shell.

Hvordan mekker han så kan bare kan skrive foreksempel: /msg djplayabot op *****

Tror det er det han mener hvertfall. Bruke mirc på sin win2k som bot

Lenke til kommentar

Ligg så absolutt unna å gi andre tilgang til å skrive kommandoer via din mIRC!!!! Det er så lite safe, og du ka lett havne på tynn is!

Det å i det hele tatt ha boter på windows syns jeg er idioti.

Selv har jeg satt opp en shell-server på 2Mbiten til skolen, låner ett shell hos en i klassen min som også har en server her (skolen har eget klasse C nettverk), og har shell på SDSL'en til en kamerat og kjører ett botnet med energymech. Er så stabilt som det bare kan bli.

ADSL, spesielt fra Telenor er såpass ustabilt at det er liten vits i å sette opp noe på det...

(på BitchX'en min har jeg i snitt 40 dager oppetid mot en server på EFnet uten å bli disconnecta), på leid linje....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...