Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger dette å bety hun ikke er interessert?

Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

Hei!

Har blitt kjent med en kjempeålreit jente, og føler vi har veldig god kontakt:)

Bare trenger deres innspill på noen ting;)

Møttes på en fest, pratet endel, og gikk hvert til vårt. Jeg kontaktet hun noen dager senere og spurte om hun ville være med ut, og fikk ja!

Hun er aktiv fotballspiller og trener hver dag, og kamper ofte i helgene. Så hun har ikke så mye tid. Fikk møtt hun til slutt i noen timer, spiste og hadde det veldig hyggelig. Hun sa hun hadde det kjempekoselig og at hun håpet vi sees snart igjen! Prater på msn eller sms hver dag, men problemet er at jeg synes hun aldri har tid til å møte meg.

Tror dere hun prøver å unngå meg, eller kan det stemme at hun faktisk rett og slett ikke har tid? Hun sa jo at hun hadde det kjempekoselig med meg og at hun håpet vi treffes igjen:) Hva tror dere?

Poster som gjest siden jeg kjenner flere av de innpå her;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør om du kan dra og se på en kamp for å "se hu i action". Og hvis de dusjer og skifter ved banen kan du også foreslå en utflukt etter kampen som for eksempel tur, middag, kaffe/kakao eller rett og slett en bolle på det lokale bakeriet for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Spør om du kan dra og se på en kamp for å "se hu i action". Og hvis de dusjer og skifter ved banen kan du også foreslå en utflukt etter kampen som for eksempel tur, middag, kaffe/kakao eller rett og slett en bolle på det lokale bakeriet for den saks skyld.

Hehe, eg las dette som: "kaffe/kakao eller rett og slett bolle på det lokale bakeriet for den saks skyld."

Lenke til kommentar

Vansklig å si utifra at vi ikke vet så mye, men du har vel ikke noe å tape? Hvis du vet at hun faktisk er opptatt så trenger det ikke å bety noe, men hvis hun feks kommer med unnskyldninger som ikke er troverdige osv så burde du begynne å ta et hint. Hvis hun feks ikke kan møte deg fordi hun må rydde rommet så er kanskje ikke den store interessen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...