Gå til innhold

Snart forbudt å ha en fest i Oslo for kvinner og menn ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjelper lite at ungdommen prøver når de kommer hjem og omtrent får juling hvis foreldrene har fått vite at de har vært sammen med Nordmenn.... :wow: Åsså Nordmenn a gitt!

Hva er den lukten? Kan det være udokumentert, generaliserende påstand om minoritetsgrupper med lite basis i virkeligheten?

Lenke til kommentar

Tror vi skal begynne forberedelsene her.

1. Vask stussen

2. Gro skjegg

3. Lær seg arabisk

4. still klokken til 6 om morningen

5. Still mikrofon og høytaler på "ekstra høy morgenbønn"

6. Kjøp fargesprakende matte

Om vi gjør dette nå er vi forberedt den dagen vi er nødt til å ta dette i bruk. Det er, hvis vi da ikke får politikkere med bein i nesen som faktisk klasker alt sarvet over trynet med en "sorry fully booked" lapp i trynet og sender dem med første jolle ut av landet.

Lenke til kommentar

Useriøst og urelatert til tema much? Det her er jo bare en sak om et par gamle gubber som gir uttrykk for hva de selv mener. Det er jo ikke mer dramattisk en den haugen med gamle surpomper rndt om i landet som sitter og sender sinna brev og lurer på hvor det blir av oljepengene.

Lenke til kommentar
Jeg er spent på hvordan denne kulturelle overtakelsen skal skje. Særlig når de eneste som ser ut til å ønske den er en døende generasjon av religiøse ledere ungdommen stort sett driter i.

Ved ignoranse. Lukker man øynene og sier "der er ikke noe problem" så sitter man til slutt med problemet mitt i fanget.

Klart det er ekstremister og kanskje mindretall men NSDAP var og i mindretall og man ser hvor det gikk henn. Der ignorerte store grupper av mennesker det som ble sagt i ølhallene i Bayern.

Lenke til kommentar
Saddam?

Det var jo "oss" (="vesten") som sørget for at han fikk makten så vi kan jo gjøre det samme igjen. Og leke venne med ham noen år/tiår og så erklære at han har gått for langt og invadere. Det er en nydelig syklus. Og så får jo alle våpenfabrikantene penger på bok og greier. Det er en total win-win situasjon

Lenke til kommentar

Helt med på den, Lars. Poenget mitt var bare at han hadde litt kustus på de religiøse ekstremistene.

Syns forøvrig det blir riktigere å sammenligne NSDAP med de som på død og liv skal fare med skremmeslspropaganda om fremmedkulturelle enn om denne saken her!

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar
Jeg er spent på hvordan denne kulturelle overtakelsen skal skje. Særlig når de eneste som ser ut til å ønske den er en døende generasjon av religiøse ledere ungdommen stort sett driter i.

Ved ignoranse. Lukker man øynene og sier "der er ikke noe problem" så sitter man til slutt med problemet mitt i fanget.

Klart det er ekstremister og kanskje mindretall men NSDAP var og i mindretall og man ser hvor det gikk henn. Der ignorerte store grupper av mennesker det som ble sagt i ølhallene i Bayern.

Norges befolkning har altså et undertrykt ønske om egentlig å være muslimer, slik at når imamene og mullaene starter sin vekkelsesbølge følger folket etter?

Lenke til kommentar

Nazismen fylte et behov hos tyskerne i det unike politiske klimaet landet var i på den tiden. Den ville aldri i verden hatt suksess uten massiv støtte i folket. Paralleller til dagens Norge er, hvis de finnes, irrelevante.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Paralellen man kan trekke er som følger: Har man en sak som rører nasjonens folk i hjertet får man den støtten man trenger for å ta over.

Nå ser jeg ikke noe sak som disse imamene kan legge frem som gjør at det norske folket snur på femøringen men det trenges bare 1 såpkoker med inteligens før det skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...