Gå til innhold

Snart forbudt å ha en fest i Oslo for kvinner og menn ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artikkelen fremstilte det som om imamene rett og slett demonstrerte, noe de har full rett til i vårt frie og demokratiske samfunn. Flott for dem at de bruker våre metoder for å fremme sine syn, slik som alle andre får lov til. Greit at det de mener er idioti, men de må da få lov til å fremme det.

Lenke til kommentar
Artikkelen fremstilte det som om imamene rett og slett demonstrerte, noe de har full rett til i vårt frie og demokratiske samfunn. Flott for dem at de bruker våre metoder for å fremme sine syn, slik som alle andre får lov til. Greit at det de mener er idioti, men de må da få lov til å fremme det.

Hadde de søkt om tillatelse til denne demonstrasjonen da tro? For greit vi har lov å demonstrere her i landet, men det har visse begrensinger. Som f.eks. er det ikke lov å forstyrre ro og orden. Det virket veldig som de gjorde det her.

Lenke til kommentar
Dette er folk som ikke forstår at vi har en ganske annen kultur her en de er vant til.

Om kulturen vår er så brutal og vanskelig å tilpasse seg, da kan de som ikke greier å tilpasse seg den stikke hjem igjenn til perfekte somalia ?

Er dritt lei av å se folk med fanatiske holdninger fra andre kulturer prøve å diktere vår kultur. Ikke det at noen i Norge bryr seg om dem, men det er en irriterende og arrogant holdning fra Imanenes side, jeg syntes de kan holde den slags drittslenging for seg selv. At somalske ungdommer vil integrere seg i vår kultur er bare positivt, det er vel det de reagerte sånn på i denne saken, at de gamle fanatikerne mister jerngrepet over de unge som de ellers har i somalia. Jeg lurer på om myndighetene i somalia hadde nøyd seg med å "snakke til meg" om jeg prøvde å arrangere norsk fylle-fester der både jenter og gutter festet og kledde seg etter vestlig standar.

Lenke til kommentar

Dette må ses på som en hendelse i et somalisk miljø. Imamene ville aldri funnet seg en random fest og klaget på tabubrudd, og det er ikke et angrep på norsk kultur. Så lenge de holder seg til verbale protester gjør de ikke noe galt, men de er akterutseilte i et fremmed land, og det er egentlig ganske synd på dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Kva skulle det vere godt for?

Hva skulle det ikke være godt for?

Så vidt eg veit så er det ganske ulovleg å peive med gevær mot andre.

Lenke til kommentar
Dette må ses på som en hendelse i et somalisk miljø. Imamene ville aldri funnet seg en random fest og klaget på tabubrudd, og det er ikke et angrep på norsk kultur. Så lenge de holder seg til verbale protester gjør de ikke noe galt, men de er akterutseilte i et fremmed land, og det er egentlig ganske synd på dem.

Imamene hindrer integreringen av fremmedkulturell ungdom ved å gjøre slikt som dette. Det skader dermed hele det norske samfunnet og derfor bør ikke slik oppførsel aksepteres.

Kva skulle det vere godt for?

Hva skulle det ikke være godt for?

Så vidt eg veit så er det ganske ulovleg å peive med gevær mot andre.

Lover kan endres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...