viuldriftking Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Wipeout HD virker ikke!!! Noen andre som har hatt samme problem som meg?? Når jeg kommer inn i menyen å trykker på turnering, klikker spillet å jeg må slå av å på maskinen. Dette skjer ver gang jeg prøver. Jeg har til og med slettet spillet, å lagt det in på nytt. Noen andre her som har hatt samme problem, eller som vet hvordan dette kan løses??? tusen takk til alle svar på forhond!!! Endret 5. oktober 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Vet det er/har vore en bug vist du har mer enn 50personer i vennelista di så kan det fryse Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det forklarer problemet jeg har 100!! da får jeg prøve det på en av de andre brukerene mine! tusen takk får svar. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 kan også logge av psn Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det forklarer problemet jeg har 100!! da får jeg prøve det på en av de andre brukerene mine! tusen takk får svar. Kan du bruke det på fler enn en bruker da? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det funka på den andre brukeren. Synd at jeg får thropies på den brukeren. tusen takk får hjelpen Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hmm, trudde ikke det gikk med spill som er online jeg.. Funker jo ikke med f.eks. warhawk.. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hmm, trudde ikke det gikk med spill som er online jeg..Funker jo ikke med f.eks. warhawk.. Funker hvis du har BD-versjonen av Warhawk. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hmm, trudde ikke det gikk med spill som er online jeg..Funker jo ikke med f.eks. warhawk.. Er du sikker! Mener å ha hørt at det kom i en update, uten å vere alt får sikker Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 at man kunne spille warhawk med flere brukere Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hmm, k.. Jeg sjekker om man kan spille wipeout på fler brukere nå...Må bare få lasta ned. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 det funka hos meg Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Godt å høre:) Da funker det nok mest sansynligvis her og! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Den upaten jeg pratet om var på warhawk!!! Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det funka og share Wipeout:D!.. Funker vel med warhawk også da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå