addriaaan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei ! Jeg skal snart få meg LG Viewty. Det jeg lurer på er om dette minnekortet passer til telefonen? Link: http://www.inkclub.com/Product.aspx?CtryNo...ProdNo=YXMCARD2 Hilsen Adrian Harstad Lenke til kommentar
cnil Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei Adrian. Minnekortet du linker til passer ikke i LG KU990 Viewty. Det du har linket til er et vanlig SD-minnekort, mens det du skal ha er et MicroSD. Nesten alle telefoner på markedet i dag (utenom Sony Ericsson, som har sin egen minnekortstandard), bruker denne typen minnekort. Mvh Pål Lenke til kommentar
addriaaan Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Bestilte meg iPhone 3g i forrige uke. Får den i neste uke! Gleder meg! Noen som er fornøyd med denne telefonen? Ser nå den får 5 hos amobil.no.' -Adrian Endret 1. november 2008 av LG-Viewty Lenke til kommentar
addriaaan Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Hei, igjen Er 100 mb lite hvis man nesten ikke er innom internett? (sånn 1-2 ganger i uken à 5 min) Må klare meg med 100 mb iløpet av en måned (jeg har ikke noe behov for internett) Er det lite? Hilsen Adrian Endret 1. november 2008 av LG-Viewty Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er ikke spesielt lite nei, men når det er sagt så er det mange av de ikke nødvendige, men kule funksjonene i iPhone som krever internett tilkobling sånn som handle musikk i fra iStore(selv om det egetnglig er noe dritt:P), youtube, epost leser +++ Man får altså mye mer ut av iPhone ved bruk av internett men det er ikke en nødvendighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå