Bartin Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Først lurer jeg på hvilke techno-sjanger kobojsarna går? Og er det noen som kan gi meg tips om andre låter som ligner på kobojsarnas låter? Med det mener jeg at det ikke bare skal være tecno-lyder liksom. Men med litt synging o.l Eller, låter som er lik denne: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Er ikke dette "Hard-dance"?! Kobojsarna(!) er definivt ikke techno! Techno er ikke det samme som dance... E: Youtube klippet ditt fungerer forresten ikke. Bruk denne referansen WeUm88quKkA&fmt=18 Endret 5. oktober 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Er ikke dette "Hard-dance"?! Kobojsarna(!) er definivt ikke techno! Techno er ikke det samme som dance... Det kan godt hende, derfår jeg spør. jeg sa tecno, fordi det var det videoen var beskrevet som. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Uansett ganske useriøse grupper, men minner meg mye om Bashunter, om det er positivt eller ikke skal jeg ikke si Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Uansett ganske useriøse grupper, men minner meg mye om Bashunter, om det er positivt eller ikke skal jeg ikke si Hehe, ja. Useriøst som fy, men så sykt gøy å høre på Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Vel for en som meg som hører på Metal, er det ikke fullt så gøy, men kan indrømme at det kan gå ann en sjelden gang på byen. Men tilbake til utganspunktet så er dette definitivt ikke Techno. Techno har et mye hardere og på en måte "tynnere" lydbilde som feks. , mange som også sammenblander techno med trance, men dette er også ganske på jordet. Trance er mye mer melodiøst, mens techno ofte er "upp-temo", er det ofte en lang oppbygging med mye melodi og pompøse effekter i trance Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men Trance er det heller ikke , kall det Commercial Trance eller Hands Up. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Da har jeg lært noe idag og. Sangen du linka til var jo egentlig litt av det jeg var ute etter, så takk for det også Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Bare hyggelig. Hvis du er ute etter mer søk på techno på feks. Youtube... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå