Gå til innhold

All your base are belong to us

lperik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den er så old at den ikke er morsom engang ......  

den er .... ÜBER OLD!

Ah. Det beste jeg vet er folk som gir fenomener kvalitetsstempel utifra dets alder. Glimrende. Ikke at jeg kunne forvente annet på et forum for datainteresserte - selv om de aller fleste på dette forum virker som oppegående mennesker, finnes det også dessverre disse "Über-|337"-personene. Allikevel er jeg fristet til å spørre godeste Kebab GUD om dette er et spørsmål om kredibilitet - ville det svekke deg/din troverdighet/din person hvis du hadde innrømmet at en gammel ting er morsom?

Lenke til kommentar
Allikevel er jeg fristet til å spørre godeste Kebab GUD om dette er et spørsmål om kredibilitet - ville det svekke deg/din troverdighet/din person hvis du hadde innrømmet at en gammel ting er morsom?

:lol:

Den dagen kommer ikke.

Etter at noen (tror det var meg) liket til :Old: smilyen så har K-Dog aldri syntest at noe han ikke har sett før har vært noe særlig artig. :wink:

Lenke til kommentar

Breal: Du har et poeng der ja. Alt kdog har sett før så er det :"OLD":

Og det er nok umulig til og få han til og synes andre ting ,men folk forandrer seg etter og finne det beste ordvalget og dermed forandres jo personene hele tiden.

Lenke til kommentar

Alle som har tatt i en datamaskin de siste årene bør ha sett denne :wink:

Kan den nærmest utenat, men den er sinnsykt tøff fremdeles!

Tror det er ganske nøyaktig to år siden den var overalt (!), den setningen var ikke mulig å unngå på irc og dataparties *mimre* :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...